Sjalvklart

Sjalvklart.
Hur kunde jag vara sa naiv?
Skvallret som rusar i skolan mellan mig och mr.tvilling kommer (delvis) harifran!! Fran min blogg. Folk gar in och oversatter och far reda pa att vi hanger, somnar i soffan tillsammans osv och drar egna slutsatser fran detta... Trevligt.
Om nagon oversatter detta sa ar rykterna som gar omkring pa McKeel high school right now, NOT TRUE
Pussss

Ps. Till svenska medborgarna som laser bloggen, rykterna ar ingenting som skadar mig, bara latt irriterande, men langt ifran gossip a la celebration! (om ni minns.. )


Kommentarer
Postat av: Andrea' s mamma

Skriv ihop orden lite hipp som happ så klarar inte översättningsprogrammen av att översätta :-)

2009-04-15 @ 16:13:00
Postat av: Rebecca

Vad lurigt... kan tänka mig att frasen "somnade utmattade på soffan" inte lät helt toppen... hihi!



Vad händer idag på Stacys födelsedag?



Kramar!

2009-04-15 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0