Shopping!


Mitt sett är i denna gula färgen men inte med samma tryck, fast mitt tryck på är också rosa .. =)

Heeyyy Gabriella is back!
Idag har jag och jacob och pappa varit och shoppat hela dagen! Jacob har fått massa fint, pappa har fått massa fint själv så har jag också fått massa fint ! =)
Köppte ett Ljusgult Juicyset!! Jättefint är det! Framförallt nu när jag är brun! Köppte också en Rosa Pink-morgonrock och pjamasbyxor och ett blåvitt fint sommarlinne från pink och ett par svarta Juicybyxor som var skitfina de också!
Åt också good sushi till lunch med pappa vilket var mysigt.
Alla nöjda och imorgon blir det Universal Studios hela dagen =D
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: rebecca

Låter härligt! Kan tänka mig att ljusgult, som vanligtvis är lite svårt, är superfint när man är brun!



Nu skall jag ut och springa.



Hörs imorgon igen!

Puss!

2009-04-07 @ 08:38:23
Postat av: Rebecca

Hallå! Inget nytt idag än??? Nu är hela min morgonrutin bruten... inte bra för fyrkantiga mig :)



Ok, jag väntar lite till innan jag krisar...

2009-04-08 @ 10:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0