Prom tomorrow !

Kom precis hem från manikyr och pedikyr, mina naglar skimrar nu i en ljus guld som kommer matcha med assesoarer och skol till morgondagens PROM ! =)
Alla är laddade och jag lika så! Trode att jag skulle reagera som lina och bli tvärt-emot allting, men icke sa nicke! Jag är minst lika uppe i håruppsättningar, smink, skor, fototagning, middag, dates, naglar, matchande slipsar och afterparties som alla amerikaner! Jättekul!
Då McKeel är en liten skola (och det är klagomål på vart vår prom ska vara någonstans) så kommer det bli en mycket liten prom med ca 100 pers bara, men detta skadar inte mig då jag kommer känna de flesta av dem! Tror det kommer bli klockrent!

Morgondagens schema:
07.00 Väckaklockan ringer, duscha o fixa
09.00 Anlända till Tabbys hem och bara chilla
14.00 åka till shoppingcentret och få gratis smink
15.00 Förfest hos tabatha med hårfix och sista fixet
16.30 Träffas vid en sjö i lakeland för fotografering med massa folk
18.00 Åka till en resturang med massa folk och äta
20.00 Anlända till Prom och parta loss
24.00 Prom är slut och vi ska hem till en kille som har efterfest
XX.XX Komma hem till Tabatha och sova där efter förhoppningsvis en mycket rolig dag!

Som ni hör är jag mycket mycket laddad !!! Så, fram till den "viktigaste" frågan, har jag någon date? Jadå det har jag, jag ska gå med tvillingen chris trots att vårt "förhållande" varit lite skakigt på senaste, men vi var glada idag och jag tror att det kommer bli bra! och blir det inte det så skiter jag i det, jag ska dansa med alla och hänga med alla ändå ! =D

Nu ska jag packa väska för imorgon!!! Önska mig en rolig prom !!!!!!
PUSSS


Ps. Min svenskapresentation idag gick mycket bra! Mina kinder var så varma så man kunde steka ägg på dem, men de tyckte de var bra och det svenska godiset gott och det kändes som om det gick bra ! Jag är nöjd! =)

Kommentarer
Postat av: Jacob

Dom fester som jag går på är klassfester som oftast slutar med att man går hem själv i regnet =( hoppas du har roligare än mig =)

2009-04-26 @ 09:50:50
Postat av: Mammi

Vilket program! Jätteskoj! Hoppas det blev världskul!

Puss

Mammi

2009-04-26 @ 09:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0