Pappa&Toppi



Heej!
Bloggbrist beror på inget internet, nu har jag fixat det lite här så jag slänger in en kort uppdate.
Min pappa och lillebror Jacob är här och hälsar på mig och familjen Elliott och vi har haft två härliga dagar!
Igår var det regnigt hela dagen.. (hur ofta regnar det hos mig liksom? men då pappa&jacob är här så ska de regna hela dagen.. suck!)  Men idag var det jättefint ! Vi åkte upp till Daytona beach och åkte förbi Daytona 500 som är en känd racerbilbana ! =D
Pappa och jag försökte lära oss att kasta amerikansk fotboll och det slutade med att vi blev ganska duktiga! Vi spelade också amercan fotball på stranden och det var kul! På kvällen var hela familjen (amerikansk och svensk) och åt mexican food! jummy!
Jacob är har verkligen blivit bra kompis med både Xander och Madii och jag tycker det är jätteroligt ! Vi 4 hade jättehärligt i vattnet och badade och lekte och det kändes bara så himla mysigt att ha Jacob här med mig och mina amerikanska syskon! Önskar becca var här så alla mina syskon var tillsammans ! =)
Nu ska jag gå och sova här i hotellet med pappi&toppi! =D
Imorgon ska vi ligga o sola&Bada på stranden hela dagen fram tills vi på kvällningen ska åka till Orlando och checka in på hotell där inför shoppingdagar samt Universal Studios! Kul! =D

Hoppas ni har det bra där hemma !!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karre

HELT WONDERBAR bild!! love it!

2009-04-06 @ 17:07:11
URL: http://karinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0