Onsdag

Haha Syrran fattade precis vad jag menar med mitt förra inlägg ! (Läs hennes kommentar på inlägget "Självklart")

Är nu hemma från skolan och har dansat DanceDanceRevolution i 3 timmar ! Dansmattorna man hoppar omkring på, jag börjar bli ganska bra nu! =)
Stacys födelsedag som är idag (jag e la go eller.. trodde jag glömt men ja var en da för tidig) gör vi ingenting speciellt på alls... de har inte kommit hem ännu och klockan är snart halv åtta... Får se vad som händer!
Har inte så mycket mer att tillägga till detta blogginlägg förutom att Anton är bäst.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

YOU'RE everything :) och jaa Anton är bäst! Prata tele imorgon? på riktigt? Puss!

2009-04-16 @ 06:04:20
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Mammi

Vad roligt med dansmattorna, önskar jag var med!

Hälsa Stacy och gratulera från mig!



Hjärta Hjärta

Mammi

2009-04-16 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0