Längsta dagen i mitt liv

Vaknade klockan 8  och sedan dess tror jag inte jag har gjort någonting vettigt alls..
Såg på "Dancing with the stars" och "TopModel", har photoshoppat lite bilder och springit runt i pjamas i vårt område för att leta reda på Mocca som hade sprungit lös...
Men anledningen till att denhär dagen käns så lång om man jämför med andra dagar är nog ändå att jag Väntar.
Väntar på att imorgon klockan 19.20 på Orlandos flygplats landar Pappa & Jacob min lillebror ! =) Ska bli så sjukt härligt att se dem ! Jag ser jätte jättemycket fram mot det !!
Så nu ska jag börja packa för vi ska bo på hotel vid Cocoa Beach i några dagar, sedan i Orlando i några dagar och shoppa och gå på Universal Studios tror jag, och sedan kommer vi tillbaka hit.. GAH! JAG VILL ATT DET SKA VARA IMORGONKVÄLL!

Nu ska min låååånga dag fortsätta
Puss!


Strandbild B&W in photoshop

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fin bild Gabbi!

2009-04-02 @ 19:41:43
Postat av: Lina

Underbar bild! jaaa mys med familj! :)

2009-04-03 @ 17:13:21
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0