Jacob Skriver!


Jag och gabiii

fluff

jag och gabbis syskon

gabbi ville ta kort på mig.........

hejsan hoppsan!
nu är jag i USA!!! jättekul och träffa gabbi och hennes värdfamilj. JAG ÄR BLEK! man kan bara se hur bruna all runt mig är och all börjar titta på mig jätteläskigt! åt precis chokladpudding och peanutbutter cups jättegott! vi var och köpte massa godsaker när vi vaknade första dagen hi hi. har ätit på wendys och mcdonalds 3 gånger var!!! jättekul att prata engelska så flytande i vardagslivet, man känner verkligen att man inte är i sveige. I LOVE USA! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Lina

aww jacob! jättemörkhårig! glad att ni har det kul :)

2009-04-06 @ 07:09:52
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: rebecca

heej toppi!

ja, du är rätt vit faktiskt... som ett spöke med brunt hår :)

gött att äta goa usa saker!

önskar jag också var där hos er!

kram!

2009-04-06 @ 10:59:33
Postat av: rebecca

Hej igen!



Jo, snälla kommer du ihåg att köpa pumpafrön Belli? Big Atlanta tror jag de heter, men för säkerhets skull, fråga efter frön till den absolut största punpan som finns!



Felix och jag är hemma från Sicilien nu, det var underbart härligt! Rätt så varmt på dagarna men himla kallt på nätterna... men hursom, underbart med ledighet och att hänga med Felix släkt.



Vad gör ni för roligt i dag? Önskar verkligen att jag var hos er, hade varit så vansinnigt roligt!



Vet du när du kommer hem än förresten?



Puss & Kram till Pappi, Toppi och Belli!

2009-04-06 @ 17:56:42
Postat av: Josefine Sjostrand

Neeej va härligt inlägg!!

hur är allt med dig Gabbi?? jag har inte haft uppdateringrna på dig på senaste, sorry!!! när har du prom och när hoppar du hemmåt!!=?

2009-04-07 @ 03:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0