Happy Easter!

GLAD PÅSK
Vaknade upp till nygräddade Amerikanska pannkakor och en korg med massa reecies penutbuttercups som är mitt favoritgodis ! Tack Stacy! Nu ska jag sätta på mig min vita klänning och Gula nya kofta och familjen ska till kyrkan! Se om det är något speciellt över påsk där vilket det förmodligen är.
Efter kyrkan ska Laura hämta upp mig och vi två ska dra till Universal Studios & Islands of Adventure! Jag tror vi kommer att ha det jättekul!
Imorgon är det tillbaka till skolan, första skoldagen på 2 veckor... SEGT.
Lite spänd inför engelskalektionen,  jag och Chris har ju en liten flirt och jag vet inte hur de kommer bli med den i skolan liksom, ska bli kul att se !!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa & Toppi

Hej gumman,

vi hade en lååång hemresa och är lite trötta nu men är tryggt hemma. Hoppas du och Laura får en härlig dag på Univ. du och jag hade ju lätt kunnat vara där och åka the Hulk i 3 dagar! Vi har lagt in våra peanutbuttercups i kylen och skall njuta av dessa senare. Jacob och jag är avundsjuka på dig som är kvar i Florida.... Hälsa familjen frå oss, och lite spec Sander från J.

2009-04-12 @ 21:21:35
Postat av: Linnéa

har du varit ledig i 2 veckor :O

lina har väl knappt varit ledig nåt?

är det olika på olika ställen?

2009-04-13 @ 20:38:27
Postat av: Lina

Haha jag fick också peanutbuttercups! I mängder :)

2009-04-14 @ 05:20:19
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0