GRAD NIGHT

Bussen lamnar fran skolan klockan 6.30pm med 50 partysugna Seniors, efter en stokig bussfard anlander vi till Disney dar det vimmlar i 1000tals av Seniors fran hela USA!
Forutom alla attraktioner sa ar det uppsatt med 4 olika scener med DJs och jattedansgolv!!
Min kvall var hur skon som hellst, sa fort vi kom dit sa spelade KATE PERRY live pa de storsta dansgolvet, jag hoppade och skrek coh dansade med ett stort gang fran mcKeel och hon var grymt bra! Vilken stamning vi fick till alla Seniors!
Efter att hon var klar sa spenderade jag min GradNight med att springa omkring mellan de olika dansgolven och shaka loss sa mycket jag bara kunde! Traffade folk jag kande helatiden fran McKeel och hangde med alla mojliga olika grupper, aven massor av mina kompisar fran min forra skola i Celebration! Jattekul att traffa dem igen!
Klockan rusade forbi och blev snart 01.00am da vi skulle mota upp alla vid bussen, 50 svettiga, trotta och partyglada Seniors hoppade in i skolbussen for att atervanda till skolan efter en SUPERKVALL!! Satt brevid herr.tvilllling pa vagen hem, hangde nastan ingengting med honom pa kvallen och han har varit konstig pa senaste... killar forstar jag mig da inte pa, men det var valdigt mysigt i vagen hem pa skolbussen, hihi =)
03.00am pa vagen hem stannar jag och Laura forbi en Dennys och kakar nattamat och pratar om kvallen, da vi insag att vara ogon stangdes korde vi hem och somnade innan vi ans hunnit lagga oss i sangen!
Klockan ar nu snart 10 och jag ar saklart vaken! Ingen morgonsovare har inte! Laura ligger i sangen brevid mig och sover som en stock..
Da jag bara har min stora systemkamera just nu sa tog jag inte med den in, fick dock lite bilder fran skolan och i bussen som jag ska lagga upp sa fort jag kommer hem!


GradNight ar en upplevelse jag aldrig skulle upplevt om jag inte tog detta utbytesstudentaret, nagonting vi bara inte har i Sverige (eller kanske i Europa?) pa samma satt. Det var verkligen hur coolt som hellst, varldens storsta party med varldens gladaste och mest partysugna Amerikaner!

Kramar
Gabriella - med redig traningsverk i hela kroppen efter gardagens dansning!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :) Ska åka som utbyetsstudent till USA i höst.

Undrar om GradNight är något man har i hela USA eller är det bara i Florida? Verkar riktigt kul och skulle gärna vilja uppleva det också :P

2009-04-18 @ 16:04:19
URL: http://malingardeman.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-18 @ 17:01:45
Postat av: Anonym

Okej, tack. Hoppas att min skolan gör något liknande :)



2009-04-18 @ 17:03:09
Postat av: felicia

Guud va kul det låter!:D

jag har en fråga:

1. Tycker du man ska önska stat elr tycker du att slumpen ska avgörat?

2. är det lättare att få kompisar i USA elr hemma i sverige?

2009-04-18 @ 22:11:03
Postat av: Petra Linis mamma

Gu va skoj!

Kul att det blev så lyckat.

Spännande med herr tv!

Puss på dig gumman!

2009-04-19 @ 02:03:25
Postat av: Rebecca

fy farao vad roligt!!! ååå vad jag ocksp hade älskat att vara där. mockel dig Belli!!!

2009-04-19 @ 10:13:26
Postat av: Mammi & Jacob

Åh vad kul du har haft! Vad roligt! Jag hade också älskat det!



Skaka loss nu tjejen / Jacob



Pussåkram

Mammi & Jacob



2009-04-19 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0