God Onsdagsmorgon

Vaknar upp till en pappa på daton och en toppi vid Tvn, ganska vardagligt med andra ord!
Idag ska vi shoppa lite mera, sedan ska vi ta en sväng förbi Celebration och ikväll ska vi bo på hotel i Lakeland och jag ska sova hemma hos min värdfamilj för att imorgon tidigt gå upp och gå på Thyphoon Lagoon som är en stoor vattenpark med min skola hela dagen ! Torsdagkväll blir det familjemiddag hemma hos Elliotts i Lakeland också! Mysigt!
Nu ska vi ut och shoppa!!
Behöver bara gå utanför dörren för vårt hotell ligger i The Florida Mall! =D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jösses ett hotell mitt i mallet, kanske kan vara något för mitt projekt... hummm... äh, jag vet inte.



Men hoppas ni har roligt i dag i alla fall?! Själv har jag en piss dag... kommer inte framåt med mitt skolarbete och känner mig mest pressad... ååå vad jag önskar att jag var antingen hos er på vattenlandet eller hemma hos Felix, allt utom trist bergs by i Schweiz!



suck... nu skall jag återvända till ritbordet... kramar till pappi, toppi + belli!

2009-04-08 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0