En ovanligt bra Onsdag!


                   

1. Bowell, jag, Michael
2. Balaze and Zack snor min kamera
3. Promdressshopping!
4. Kristen kollar klänningar!
5. Michaelllllll

Skolbussen förde mig till skolan där det var en gör-vad-ni-vill-dag, Michael och jag Checkade ut tidigt ( stack iväg från skolan) och mötte upp Tabby och Kristen och vi åkte till Dennys och åt stor frukost och sen till en stooooooor mall för att köpa Promdress till Kristen!
Vi slutade upp med en lång mörkblå klänning hon var fin i och jag köppte ett par guldskor till prom till mig! =)
Vi avslutade dagen med lite häng hemma hos Michael, och tro det eller ej! Men hans pappa lät honom ha två blonda inne i samma rum med stängd dörr ! Verkar som om inte alla amerikanska föräldrar är lika strikta .. !
Detta kanske låter som en tråkig dag, men det var det icke !! Det var klockrent, tog 107 kort på dagen och hade en Väldigt bra Onsdag!

Nu är det meetballs i tomatsås som man lägger i korvbröd och äter till middag, städa, läxa, SOVA!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Maja

Coolt! Så man fick göra vad man ville, och ingen brydde sig alltså ?

coolt.

SÖT KILLE BTW!

2009-04-24 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0