Den som vantar pa nagot gott... !

Balen var aldeles, aldeles ..... UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNDERBAR!!!!!!!!!!!!!!
Den var best ever!! Jag hade saaaaaaa roligt ! Vart varenda stressat telefonsamtal, varenda skavsar, varenda harnal som gick forlorad och varenda slant till biljetten! Vekrligen, det var basta dansen jag nagonsin varit pa i hela mitt liv!
Med forfix, fototagning, resturangatning, prom och efterfest var det en heldag av jattemycket roligheter och jag vill beratta om ALLT i varldens langsta blogginlagg, innehallande massa massa bilder sa fort jag kommer hem!
Nu ar det mandag och jag sitter i 2nd period och kanner att jag vill beratta till mina bilder. ( For mina facebookkompisar kika in pa facebook, bilder finns dar!)
Sov borta pa natten, hangde me kompisar sondagen och da jag kom hem sondagkvall somna jag som en stock daror inget tidigare inlagg om detta. Bloggar da jag kommer hem. Jag hade det AMAZING!!!

Den som vantar pa nagot gott vantar aldrig for lange! ca klockan 21-23 ikvall kommer inlagget upp!
PUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart!

Va gott att det blev så lyckat!

Puss

2009-04-27 @ 14:57:17
Postat av: Pappa & Toppi

Härligt! Skall bli väldigt roligt att få detaljerna.... Kramar

2009-04-27 @ 20:30:20
Postat av: Jacob

jag vet inte vad pappa pratar om. Jag har en roig nyhet till dig faktiskt :).

2009-04-27 @ 22:04:16
Postat av: Jacob

jag vet inte vad pappa pratar om jag är hos mamma. Jag har en rolig nyhet till dig faktiskt :).

2009-04-27 @ 22:06:00
Postat av: Jacob

jag vet inte vad pappa pratar om jag är hos mamma. Jag har en rolig nyhet till dig faktiskt :).

2009-04-27 @ 22:06:26
Postat av: Johanna

Åhhh, låter ju grymt!

2009-04-27 @ 22:16:00
Postat av: Johanna

Åhhhh, låter ju grymt!

2009-04-27 @ 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0