Back to reality...

Idag var första skoldagen för mig på 2 veckor (pga att min pappa&lillebror var här + springbreak) och det var väll helt okej att vara tillbaka.
Skvaller från thyphoon lagoon rusade i korridorerna vart jag än gick! Så det var mestadels kul.
Annars har jag en del makeup work att ta igen och under engelskan så gick allting bra med Mr. Tvilling, intimskämten var många och leenderna var stora!
Nu sitter jag på mitt rum och är lite ensam, tänker på facebook. TyraBanks Show handlade om facebook häromdagen. Måste säga att jag håller med Tyra Banks show väldigt ofta, de pratade bland annat om hur ont facebook kan göra, jag håller med. Framförallt då facebook är den största källan till Hemma-livet jag har här bortifrån.
Har lite tråkigt.... Saknar min mamma.

Nu ska jag se på "Dancing With The Stars" och äta penuttbuttercups som jag fick som påskgodis. Sådeså.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stackars dig Belli! Det är lätt att få "familje abstinens" när man är borta... jag kände lite så efter att ha varit en vecka med Felix hela familj på Sicilien och kom tillbaka till mitt Schweiz... kände att jag bara ville göra klart dessa två månader och komma hem och fortsätta mitt riktiga liv. Fast nu är det inte så långt kvar! Jag kommer hem den 30 maj och du kanske den 5 juni! Tjohoooo! Och då är det sommar, längtar, längtar, längtar!

2009-04-14 @ 08:51:50
Postat av: Mammi

Älskade Sövisen jag saknar dig också! Blir helt underbart när du kommer hem igen! Har en glad nyhet till dig, läs din mail!

Hjärtströssel från Mammi

2009-04-14 @ 12:54:57
Postat av: Mikaela - hockeyfru

Ha en bra dag! :)

2009-04-14 @ 12:59:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Jacob

jag har faktiskt sett hennes show en gånng (tyra banks show) ganska kul handlade om några killar som skulle springa genom europa...



peanutbuttercups ( dreglar)

2009-04-14 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0