Vad vill ni höra om? =)

Tack för alla kommentarer ! =D

Måndag och Tisdag har passerat, Skola, Simmning, Slappning och sedan om kvällarna Gossip Girl ! ja är beroende av den serien!! Sjukt bra!
Känner att jag har lite skrivkramp eller va man säger, har inget direkt att kriva, mina dagar rullar på här sjukt fort ! En härlig amerikansk vardag jag är sjukt nöjd med ! Massa kompisar och grejjer så det är bara bra allting !
Om det är något ni vill veta eller vill att jag ska skriva om? Fråga på !


Vi spelar Handboll på Team-Sporten denna veckan, Sjuukt kul då jag kan dribbla mig förbi och lägga mål lätt på alla kaxiga killar under den lektionen ! muaha ! =)

Annars har jag pratat med min syster Rebecca på Skype i 1h idag , jättemysigt! ..känner att jag saknar folk lite då ja skypar dock.. de kanske inte är så smat trots allt..! Men de känns ju så mysigt ! ah.. ett inre krig! dillemma!
Något som inte känns så jobbigt är BREV! Jag har fått två brev hitintills (Bra jobbat mamma och Amanda!) Skulle uppskatta jättemycket om denna lilla amerikaska brevlåda fylldes med svenska små brev!
Jag postade 8 Brev igår ! =)



Nu är det Gossip Girl som gäller!
Godnattpuss!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ok, jag har ju faktiskt skrivit och postat sjukt långt mail för två veckor sedan, men posten verkar inte funka superfint mellan Schweiz och USA... skall göra nytt försök till helgen!



Så himla härligt att prata med dig med igår!

Kramar!

2008-09-18 @ 00:01:31
Postat av: Lina

fattar inte hur du hinner med alla breven ! får bli bättre på det där..

<3

2008-09-18 @ 06:19:26
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0