Simmbilder!

Heej!
Har haft en Superdag idag! Började med skola och engelsalektion -

   
Mina killkompisar period 1 engelska - me alla spanjorer i bakrunden!

Skolan gick fort, Lunchade med Bilrace-gänget på Wendys, Ester Lizz och Martin va i min bil, de e sköna! Martin och ja snackade en del om Ashleys fest i helgen och så, an e skön! lifeguard vid poolen där vi tränar simmninge med så känner honom därifrån!
Sedan var det som alltid Simmträning, och denna gången tog jag med mig kameran ! (klicka på småbilderna för större!)
Jag SUGER på namn, så även fast ja inte kan namnen vilket jag borde kunna, så är de dessa jag är med varje dag efter skolan i poolen typ... :P




Jag, Chelsea, Corie, och .. namn:P


Hemsk ild på mig, Ester, Namn, Noland i bakrunden, och Simmledaren typ :P


       
Jag och Nora (tror jag) * E-boy, lille Spanjacken * Jag och Keaton * Katies kille & Keaton!

    
Kille i min simlane * Asgo tjejj  * Noland! Skön ! * Jag Keaton Corie och kille !

Simmningen var jättekul iallafall, och Efter den så gick jag och Nathalie till Starbucks - mums! Och sedan gick vi hem till mig och pratade och hängde, så de va kul! Hon är jättenäll Nathalie =)


Jag och Nathalie på Starbucks!

Och nu sitter jag här och laddar upp MASSA bilder på bloggen, hoppas ni tycker det är kul! Själv tycker jag bilder e roligt på andas bloggar =)
Nu e jag hemma och Stacy har åkt med Xander till Sjukhuset, han hade ont i magen.. så de kommer nog inte hem föräns sent inatt, jag och Madi håller varandra sällskap iallafall! =)
Imorgon ska jag ha uppsjunggrej för min Körledare - hahah detta e komiskt, Jag går i kör! herre :P
Har precis laddat upp så jag SMSar gratis med vilket är SUPer! (innom USA)
Massa Pussar och Kramar från en Glad
Gabriella

Ps. Jag har drygt 50 läsare varje dag just nu, snälla kan jag få mer än 2 kommentarer från mina närmsta kompisar ?
Det blir så sjukt mycket roligare med någon liten kommentar, om ni känner mig eller ej, bara något litet, så himla mycket roligare att blogga då ! Så Please .. ! =) Mamma,Pappa, Becca Kom igen nu ! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Lina

Grym dag :) Kul att se lite folk du hänger med !

<3

2008-09-09 @ 05:28:13
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Felicia

Gud va kul! du har värkligen kommit till ett bra ställe :) (värkar det som)

Ha det bra!

2008-09-09 @ 07:28:38
URL: http://fillifjompan.bloggspace.se
Postat av: Mammi

Jag tycker också det är jätteroligt med alla bilderna! Fantastiskt att få följa dig så här, känns som du är lite mindre "borta" då! Pussåkramåkärlek från Mammi PS Kolla din mail!

2008-09-09 @ 09:19:28
Postat av: Rebecca

Hej Belli! Fattar att du vill ha inlagg, bara sa du vet sa laser jag bloggen i princip varje dag. Shit pommes vad brun du ar!!!! Ar sa avundsjuk att jag knappt orkar gratulera dig till brannan... men jag ar ju en generos sort, fa vad har ligt for dig! dessutom sa far du byggt upp en superpignent som kommer halla i sig massa ar framat! Jag markte det lite efter Thailand, en lite mer hudfargade ton framtradde redan i juli (!) sommaren efter... man far vara glad for det lilla man far...

Ok, detta var val ett inlagg som duger eller?!!



Jo, min adress i Schweiz ar:

Rebecca Edwards Mannheimer

Casa dell'Accdemia

Via Agostino maspoli 10

6850 Mendrisio

Schweiz



Bara sa du vet... eller alla andra pa Bellis blog ocksa for den delen!



PUSS o KRAM sis!!!

2008-09-09 @ 13:12:18
Postat av: Amanda

Hej hej!

Du känner inte mig, men jag hittade din blogg av en slump och började läsa. Ska åka som utbytesstudent jag med (2009/2010) så det är riktigt kul att följa ditt år!

2008-09-09 @ 16:19:26
URL: http://numb.blogg.se/
Postat av: din Amanda

gabban nu måste du sluta träna! du ska ju komma upp till 100kg har vi ju sagt!!! du får inte komma hem slimmad och brun..

fan.. då måste jag kanske också börja nu då!!

pussssss

2008-09-09 @ 19:09:33
Postat av: Jojo

Halloj! Jag postade ett äkta brev häromdagen, borde vara i din brevlåda vilken dag som helst. Tack för att du lagt upp alla bilder på staden och på dina vänner, väldigt roligt att se.



Men du - jag hade typ 200 notifications på min facebooksida idag efter din taggningshysteri!!!! Aja, många text om rebs bröllop nu på min sida. Roligt att tänka tillbaka på det underbara kalaset iofs!



Reb, den som väntar på något gott!



kramar

J

2008-09-09 @ 23:08:16
Postat av: auiiiii

heeeeeeej jag kommenterar:D

2008-09-09 @ 23:49:34
Postat av: aui

haha okej skoja bara. har vart lite slow på å läsa bloggen de senaste dagarna så ja hade lite att catch up med idag!:) e skitkul å läsa! bilder e najjjjjjssss. skaru skaffa systemkamera nu också? LUCKY att du bara kan fråga dina föräldrar om pengar å sen få en xP ja fick bannemej vänta å spara i 9 månader!!! AH. trots att de skulle va en födelsedags/julklapps present... äh.

men jaja hoppas du har det kuuul gabbsoo! miss youz! pussss

2008-09-09 @ 23:53:30
Postat av: Carro

Helt bra att du smsar gratis inom usa nu :D Da har jag iaf nagon att slosa alla mina gratis sms pa :D

2008-09-10 @ 04:13:13
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0