Moccachino Elliott !




Mocca tar en tupplur!


Stacy& Moccachino (klicka för större bild)

Var på coco Beach med massa folk idag, härligt! Och när jag sitter i bilen hem ser jag smset " We bought a puppy!" haha vad händer här !?
Familjen Elliott beslöt sig för att köpa en hundvalp! De ville ha en större hund att gå ut o springa med osv. Oscar och Majja (deras två nuvarande hundar) är för små! Än så länge är Moccachino liten men kommer bli lite över knähöjd här innom några månader!
Hon är som ett litet skinnpaket, massa skinn och rynkor och jättegosig hud, hennes mun är som en sugfisks mun typ och hon e jättesöt faktiskt, haha! Så nu är det 3 hundar och 1 katt och 5 personer i min amerikanska familj!
Väldigt spontant och roligt!
Nej det är inte en Bulldog, det är en Kinesisk någonting.. ska kolla upp det! hah stackarn , kan knappt öppna ögonen under alla rynkor!

Kvällen spenderades trött efter en solig dag på stranden hemma med familjen och vår nya familjemedlem!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men hjälp vad söt! Tror de heter Shar Pei eller något i den stilen

2008-09-28 @ 11:22:57
URL: http://numb.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är en shar pei :P min moster har två st sådana. En beige hona och en brun hane :P dom finns även i svart och grå :P

2008-09-28 @ 15:16:45
URL: http://caarrooliineee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det var det sötaste jag någonsin´sett i hundväg, mockel dig belli!

2008-09-29 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0