Glada Leopardstring!

Vaknade klockan 08 och åkte till doktorn vilket kostade 75 sura dollar.. betalade 100 dollar senast jag var där! Men det får det väll vara värt för att vara hel och ren!

Cafeterian
I skolan kom jag nästa direkt till Cafeterian för Lunch, jag satt hos Katie och Zean sen såg jag Kyrk-vännerna ja inte hängt med på ett tag så jag gick bort och pratade med dem lite, på vägen tillbaka hade cafeterian fyllts på, och när jag gick tillbaka stannade jag på 5 olika bord och hejjade på folk! Överallt var människor jag kände, Sofi och hennes kille, Keaton, E-boy och alla dem, Emilie & co från simmlaget, Chelsea och Cory, Han ja sitter me på engelskan och kyrkfolket då.. det var bara massa bord jag stannade vid ! massa folk jag kände och som hejjade på mig och pratade och var glada! blev bara glad.. har verkligen börjat lära känna folket här nu! =)

Katie Zean Nathalie häng!
Efter skolan var det sådär-bra väder, det åskade vilket betyder Ingen simmträning idag heller (tyvär!). Istället skulle Zean hem till Katie och undrade om jag ville med samtidigt som Nathalie frågade om ja ville gå å äta ngt. Dubbelbokad!
Det slutade med att vi alla 4 var hemma här lite! Satt och pratade, skrattade åt min svenska dator och åt min bakrundsbild på en viss kille i Leopardstring haha =P
Sedan åkte vi hem till Katie allihop och badade i hennes pool och hängde, hade de bara härligt ! så sköna människor!


Jag lik?
Nu är jag hemma och har rensat mitt Itunes och laddat ner massa musik, samt kollat på Trailern för GOSSIP GIRL Sesong 2 som startar på Måndag! Snacka om att jag är Laddad ! =D
Har för övrigt sedan jag kom hit till USA och Celebration hört inte bara en gång hur lik de tycker jag är Blake Lively! Jättekul att höra! de typ folk ja inte känner i skolan som går fram till mig och säger detta!
antgligen för ja e ganska lång och blond och så.. men ändå! =D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tycker faktiskt ocksa du ar lite lik henne!

Harligt att det blir battre for var vecka som gar, det ger mig hopp ocksa...



PUSS!!!!

2008-09-12 @ 12:28:51
Postat av: Mammi

Jag tycker som Rebecca, ni är absolut inte olika!



Det är underbart att du lärt känna så många, och är på så mycket roligheter! Helt fantastisk, du har ju faktiskt bara varit i Celebration en månad.....men så glad och social som du är, så är jag inte det minsta förvånad.

Du kommer ha såååå mycket vänner omkring dig hela livet! Och det är jätteroligt och viktigt och härligt! Du är en bra vän tillbaka, och därför behåller du dem också!

Mycket mycket kärlek från Mammi (som läser din fina lapp varje dag)

2008-09-13 @ 00:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0