Bensinstopp!


The HULK!!
den Bergochdahlbanan vi åkte igår ! Vill du åka med? kolla in här :
Var där bara kort för de skulle stänga men shiit vilken bana ! hur kul som hellst, rankas som den bästa i USA! =)
Köppte årskort på Universal Studios med ! sjukt kul!!



Sedan var det vidare till IKEA<3
( Cocosbollar, Lingonsylt, Marabou, Kaviar, Kexchklad, svenska fiskgodisar! jummy!)

Idag har det varit skolan och sen påväg till simmningen så åkte vi i Keaton bil som vanligt och helt plötslit stannade vi mitt på gatan!! Bensinen var slut, vi var fast ! hur varmt som hellst instängda i en vaarm bil! men det öösregnade ute (trots värmen) så det var ut på gatan och pusha på bilen, killarna och jag såklart! (jag var iförd min badräkt, då ja skulle till simmningen, praktist i regnet! haha)  sen ringde vi runt halva celebration tills vi fick tag på frusco som kom och hämta oss och körde oss till träningen medans de fick fixa med benin.. hah bara så bra, stanna mitt på gatan i ösregnet , snacka om att jag skrattade!

OCH ! största nyheten ever! LINA ska komma!!! 22 November! Biljetterna är inte bokade, men nästan, pratade med min familj igår och de va hur snälla som hellst, jätte gästvänliga, hon får bo här och alltng =)
Så hon ska komma om exakt 2 månader! Underbart ! =D har varit glad hela dagen!

Annars har jag bara varit allmänt ganska glad sedan jag kom hem! Hade fina mail i inkorgen, svensk mat i kylen och bra tv-pogram på tv samt härliga amerikanare på telefon!

Nu ska jag se på Dancing with the stars! Cha Cha nu ! =D
PUSS

Ps. Har varit här i 6 V, 1.5 månad nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska komma ! :D maaah va gott med godis, fick paket från daniel och catrin med brio och zoogodisar och ännu en tidning ! så jag har lite gott jag med :)

<3

2008-09-23 @ 04:40:37
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

WOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW!!!! vilken bana, åååå vad jag hade velat åka den!!! Mockla dig!



När jag var hemma i helgen så handlade jag också med mig goa och bra sverige grejor: kaviar, lingonsylt, italiensk salladskrydda, flingsalt och kalvfond.



Jag får också besök snart, Felix kommer om tre veckor, tjohoo!



Puss!!!



Jom förresten jag postade mitt och Felix födelsedagspaket till dig idag, hoppas innerligt att det kommer fram denna gången... håller tummarna!



KRAM!!!

2008-09-23 @ 16:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0