Swim-meet!


 

Swim-meet idag!
Efter skolan åkte jag hem med Katie, sen hämtade Zane upp oss och vi åkte till Planet Smothie, mums!
Hallon, Blåbär, Jordgubbar, yogurt och is i en goood fruktigt fräsh bandning!
Sen åkte vi på "bortamatch" till en annan pool och alla var jätteladdade och nervösa!
Alla hejjade på varandra, och jag skrek och alla skrek och ahh, vi hade jättekul! Värsta lagstämningen!
Tyvär kunde jag inte simma mina meats för att de e massa pappersarbete för ubtytesstudenter för att få tävla som jag lämnae in försent till skolan blabla.. så ah.. fick inte tävla idag, hoppas på nästa tävling att allt e fixat!! Men jag hade kul ändå! Efter det åkte vi till Panera bred där  vi åt - mums! Alla va inte där men ganska många å vi tog typ massa pics hah, och kyparn var jätterolig och ah.. de va bara skojj allting!
Har tänkt på Samskolans Kick-off en hel del idag, nu e klockan 04:03 hos er, säkert fortfarande några på partyhumör! hoppas ni hade kul =)
Klockan här är bara 10:03 men jag trött, Ska kolla A walk to remember och sen sova!
Puss&Kram!


"Böghög" på Panera


Nolad, Nick, E-boy poserar sött!


Andrew, Noland, Keaon, Jag, E-boy, Kit, Anu, Kristine, Manson, Zack, Debby, Emily!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0