Önskelista 1 Oktober!

Söndagen bestod av Kyrkgång, alltså en timmas grubbande om er där hemma.. om en viss kille hemma.
Efter kyrkan åkte vi hem och jag var trött och förkyld, hjälpte stacy lite med tvätten och sedan la jag mig och solade i flygrej i poolen och lyssnade på musik i 2h, dessa är de låtar som ja lyssnade på mest, som fick mig att tänka lite på alla er:

Bruce -  born in the usa
Michael buble - everything
Carola - fångad av en stormvind
Herkules - jag kan klara av det
Jason Mraz - I'm yours
Lina - Don't want to land
Bruce - Summer of 69
Rihanna - Cry


Tänkte på er på ett glatt sätt, inte ett deppigt, så det var skönt! Blev lite brunare med! härligt!
Här är en liten bild på min amerikanska familj !
Mamma Stacy, Bror Xander, Jag, Syster Madi och Pappa Brent



Har dessutom fått önskemål om min önskelista till min födelsedag som närmar sig med stormsteg! bara 23 dagar kvar, om man då ska få iväg något litet kort eller stoort paket till usa så blir det tillatt rappa på!
Därför kommer här lite önskemål inför vd som kan hittas i brevlådan en så märkvärig dag som 1 Oktober!

Allt är billigare här i USA, allt verklien, pengar, teknikprylar, böcker, mat, allt. Så snälla köp ingenting till mig! köp inte någon onödig present som jag kan köpa här! det är Onödigt och jag blir inte glad för det.
Istället önskar jag följande:

* (mamma&pappa och om någon annan vill joina, hjärtligt välkommna!) En liten överförning av laxar in på mitt konto till systemkamera samt texastripp!
* Långa personliga handskrivna brev
* Svenska saker, tillexempel Marabou Sweichernöt Choklad,
* Personliga saker, en skiva med våra personliga låtar, ett fotoalbum, foton/tavla jag kan sätta upp här i mitt rum, en liten bok med små komentarer eller citat från tid tillbaka.. eller bara ett litet smycke med ett foto i på dig.  ( använder armbandet med L&A massor, känner mig fin! vill ha mer sånt!) Eller för guds skull, hitta på något eget personligt, detta är myyyyycket omskattat från alla, nära och kära samt mindre nära och kära  ! =)

Tack på förhand.. =)
Fråga om ni vill veta o ha tipps till något mer, köp bara ingenting! det kan jag göra här!

GODNATT

PS. La in en bilde från igårkväll i mitt tidigare inlägg också, som matchade in gossipet lite =P


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah härligt att se mitt namn där mitt emellan Jason Mraz och Bruce Springsteen ! Äntligen är jag på rätt ställe i spellistorna (; Sen diggar jag verkligen texasresan på önskelistan, iiih va kul!

<3

2008-09-09 @ 00:41:44
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0