Early Birthday

     
Klicka för att få bilderna större!

Söndag, familjen åkte till kyrkan men de frågade mig och jag valde att stanna hemma, väl ensam hemma tog jag cykeltur till publics och köppte jordgubbar och färsk frukt som jag festade på till lunch, gott!
Sedan var jag superduktig och cyklade till poolen och simmade 1000m, superhärligt!
Host grandpa och host Grandma kom (bild1) och hade med sig cockie-tårta (bild2) som vi alla festade på (bild3) inför min födelsedag som de nu ligger massa presenter på posten till denna onsdagen den 1a Oktober ! =D hah

Moccachino är en hundvalp som försöker ta självmord genom att springa mellan mina ben, och bita i mitt hår.. Men ändå en väldigt söt liten vovvsing måste jag säga, hela familjen är tillsammns och tittar på henne ofta och alla blir så glada de e härligt ! Men neh.. hundvalpen börjar gå mig på nerverna, de två äldre byrackorna e mer i min stil. fast Moccachino är söt ändå.. =P

Annars har dagen varit lite saknig, saknar Amanda, saknar Sebastian.. ni är så fina <3

Nu ska jag göra iordning mig för natten och sedan kolla desperate housewifes som har sesongsstart ikväll!
Godnatt
/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: Jessica www.jesli.se

Oh va jag ångrar att jag inte har åkt bort sådär som du gjort!! Och USA känns ju som perfekta stället (iaf om man hamnar där det är varmt :D )



Här i göteborg börjar det bli höst på allvar - alla går runt med halsont, danssalens fönster står på vid gavel = alla går runt med halsont hehehehe



Kram kram

2008-09-29 @ 08:03:58
URL: http://www.jesli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0