Sjungande Homecomingqueenkandidat!

Hello!

Kören
Vi spelade in vårt auditionband till kören idag, superseriöst, alla stod och sjöng och shit va bra det var ! Verkligen stämning asså! Bandet blev skitbra och jag sjöng inte fel iaf.. !
Efter inspelningen var alla glada och det blev lite high-school-musical sång, vi alla började sjunga tillsammans och dansa och klappa händerna till nån låt jag aldrig hört men vi hade jättekul! sen började vår lärare spela piano till, alla sjöng och var glada resten av lektionen, och på väg ut, ut på skolgården kom kören sjungandes och ah, de va kul! =D

HomeComing Queen!
Sedan bestämde jag mig, på morgonutroppet har de snackat om Home-coming King&Queen.. hur amerikanskt får det bli?
Efter en hel del på pushning från massa folk så bestämde jag mig för att hämta ett formulär, ska skriva 10 meningar om varför jag skulle passa bra som kandidat till Queen, och så behövde man 50 underskrifter från folk på ett formulär som tycker man ska vara kandidat, jag gav ut formuläret i mina klasser (vilket massa andra gör med) och de blev snabbt påskrivet! Nu är de bara uppsatsen och sen lämna in det så är jag med i första omröstningen!
Haha hur mer Amerikanskt kan det bli ? löjligt och patetiskt kanske men jag var ändå tvungen att ställa upp! haha
Jag och Cortney ska göra poosters o sätta upp på skolan så folk ska rösta på mig, haha! ah.. kul grejj iaf! Men de e typ 1000 kandidater så ja blir säkert inte en av de sista 3 som får vara huvudkandidaterna, men ändå!

Tog med min kamera till skolan idag med, och sen till simmningen, här är lite bilder!

Cafeterian, .. jaa ni ser ju själva... tävling - räkna ryggsäckarna!?


American Government lektion, vi ser bakhuvudet på Ethan som e en jättegokille verkligen! =)
Sen har vi min omtalade date haha, han som sitter längst till vänster hah =)


Team Sport - Anthonys ihopväxta tår!!
På tal om den lektionen så spelade vi typ brännbol där man sparkar bollen, och de roliga var att de funktionshandikapade elverna på vår skola spelade med oss ! jättemysigt verklgien, de va så himmla glada och ah! de va härligt på något sätt, alla blandade !


En tvättbjörn (är det va ?), De fnns överallt här ! brukar vara på vår bakgård o äta kattmaten, stora är dem! Den va
livrädd uppe i skoltaket stackarn!

 (klicka för att få större bilder!)
Michael, Cory, Nathalie!


Noland är redo på simmnningen iförd deras snygga tighta speedos alla killar har, snaka om att alla tjejjer hade rump-sjuka!


Flickor i våra vackra badräkter, badmössor och googles! så snygga e vi 2h om dagen!


Nu är det Dancing With The Stars på tv igen!
Godnatt !


Kommentarer
Postat av: Lina

Homecoming queen - go for it ! jättekul ju :)

Kafeterian - Snubbe med gitarr !!

Hasse Lann - <3

Badräkter - <39876 kan inte vänta tills jag får se dej i det där ! :D

Puss !

2008-09-24 @ 04:11:54
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Carro

Nee va gulligt med tvättbjörnar (: annat än i sverige de

2008-09-24 @ 08:00:33
URL: http://caarrooliineee.blogg.se/
Postat av: Julia

det är ju jag som bytt skepnad till tvättbjörn och sitter i smyg och spanar på vad du har för dig hela dagarna!

2008-09-24 @ 15:13:58
Postat av: Rebecca

Klart du skall köra hela USAgrejen, det innefattar att kandidera till Queen... hur bissarrt det än är...



Tyckte lite synd om datekillen du pekade ut på bild, inte helt snyggt Belli...



Fyffarao vad läskiga tår, bläää!



Najs tuschi på killen!



Väldigt rara badkläder... not!



Puss o Kram sis!

2008-09-24 @ 17:13:51
Postat av: michael kors outlet

It's just that Michael Kors features a different market for their items.

2012-03-03 @ 10:23:46
URL: http://http://www.michaelkorsoutletso.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0