Jag mår som bäst när jag är glad.

Heej
Idag har inte varit min dag, vaknade med lite ångest i kroppen, håret stod åt alla håll och ja va svullen, suck.
Gick ut i köket för att äta min dagliga havregrynsgröt till frukost o kände mig lite främmande i köket vilket jag inte brukar.
Katie som skulle hämta upp mig till skolan blev körd av hennes bror så jag åkte med dem som bråkade i bilen och när vi kom fram till skolan o hittade de vi brukade prata med pratade de om andra folk ja inte kände så ja va bara lite själv.
Skoldagen passerade och de blev väll lite bättre, Framförallt under min American Governmentlektion då en ganska kul kille som ja känner lite skickade lappar med mig, men de roliga försvann då han frågade ut mig på date på lappen. Jag sa "heh We'll se, maybe some other time" , Det hjälper inte precis att han har strumpor innanför adidas-sandalerna, oversize tröjja, ryggsäck och skägg.. Påminner lite om Hasse Lann fakitskt! Hasse Lann date! =P
Nej tack!
Skolan slutade och simmningen började, jag var jättetrött efter att ha tränat så igårkväll men de var lite roligare iaf. fick reda på vilka race jag ska tävla i nästa Torsdag - vår första tävling.
* 100m Breast (vilket jag blev jätteglad över, massa tjejjer ville ha den, jag fick den ! måste öva vändningar!)
* 200m Freestyle Relay, där 4 tjejer simmar 50m freestyle var och jag e en av dem då.
Väldigt nöjd med dessa två!

När jag kom hem från simmningen försvann mitt lite gladare humör och jag har haft en ganska seg eftermiddag.. inte haft så mycket att göra.

Inte det att denhär dagen har varit sämre på något sätt, jag har bara inte varit så glad.. saknat nära och kära där hemma, kännt att dagen gått långsamt! om alla dagarna kommer gå såhär långsamt kommer jag ju adrig hem igen..
Ahja, livet går upp och ner det viktigaste är att det går. Det gör det
Hoppas det går upp imorgon
Jag saknar er..
Puss




ps. vet inte om bilden e relevant i min blogg men den bjöd mig på ett litet skratt iaf.. !


Kommentarer
Postat av: Lina

:O Vaddå nej till Hasse Lann? Han är scnyggare än de flesta amerikanarna på min skola iaf.. Sen att han kan underhålla en med citat och berättelser om sitt vikingaskepp en hel vecka gör ju livet underbart.

Segt med en halvbra dag, man blir verkligen helsänkt ! Hade en üüberdålig kväll, vi får prata om det imorgon.. Hoppas du sover gott!

<3

2008-09-19 @ 07:08:02
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Hasse Lann

trevlig att min stil är populär världen över.

2008-09-20 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0