Svenska babes!

Hej !
Surtant
Fick Varning för icke-korrekt skoluniform idag, hade en lång skjortklänning (köppt på forever 21), men den e inte tilräkligt lång så ja hade en jeanskjol under (ser bättre ut än det låter) och detta var tydligen inte tillåtet, för då måste skjortklänningen vara "tucked in". Tack för den surtant! Nästa gång ska ja tjöta emot henne ännu mer så ja får kvarsittning.. trött på henne. hon går bara omkring och kolla alla regler typ, alla konstiga överbevakande regler ! mahh! rädd för henne =P

Träning!
Det började åska här så det var bara 1h träning idag, och sedan var det youth group eller så, ganska trist..!
När jag kom hem var jag på bra humör dock, 30 minuter på springmaskinen och sedan lite träning me tyngderna som finns i föräldrarnas sovrum, kände mig superbra!

Helgen
Planer för helgen planeras för fullt, vi håller på att försöka få med ett stooort gäng till stranden på lördag, ingen orkar typ åka då de är 1h med bil och folk har inte bilar, men vi försöker o de kommer bli super!
Har också verkligen börjat bli bättre kompisar med både Katie och Zane här ! Känns jättebra de e så himmla goa ! =)

Amerikaner-vill-ha-svenskar!
Om de är någon blivande utbytesstudent som hittat min blogg som har det lite trubbel med kärlekslivet, ta de lugnt !  I USA vart du än hamnar, både som kille och tjejj så får man killar/tjejjer efter sig, det är bara att tacka och ta emot. Svenskor och svenska grabbar är babes här ! Svenska babes! (Källor - anonyma)
Bl.a. e de en kille som mailade mig här igår "Hej, Har du pojkvän?" .. Jag svarade och frågade varför han undrde.. "Nee, jag undrade bara.. jag har nämligen ingen flickvän"
Okeej ! good for you, han går på simmningen ganska snäll känner honom inte så bra men absolut inget för mig alls! Men liksom random att man bara skickar ett mail och frågar så !? :P haha aja . tack men nejtack!
Vart du än går hör du att någo har en crush på dig, att folk tycker du e söt snygg osv. Det är ett faktum, svenska människor är eftertraktade här, det kan många fler utbytesstudenter än jag tala om! Eller vad säger Ludde?

Pratade me honom (Ludde) på telefon idag, skithärligt ! Han höll koll där uppe i norr och ja fick höra lite skvaller så de va schysst ! Ludde, congrats ! bara tvungen att grattulera offentligt!=P


Godnatt Sverige !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0