De Amerikanska Skafferiet!

Heeeeeeeeej!
Xander min bror var på sjukhuset hela natten igår, han har tydligen inte ätit tillräkligt bra och fått i sig för mycket sendium eller någonting, någon kemikal grejj..så han måde inte alls bra stackarn ! =( Så nu ska familje elliott slänga ut all pizza och färigproducerad mat! stackars Xander!

Dagen gick fort, en härlig dag! börjar känna mig mer och mer omtyckt och hemma här för varje dag, mer och mer vardag..! Fick ett brev från Mamma där hemma också vilket var mysigt ! Tycker om brev ! det är jättemysigt ! =D
Skriiiiv till mig ! jag skriver till er ! tro de eller ej, skickade 6 brev igår!


Undra vad som får vara kvar här i efter Xanders accident?

Tog idag bild på familjens Skafferii! hah, Högst upp min kära havregrynsgröt jag äter varje dag! Sedan har vi sirap, klubbor,svensk godis, jordnötter, chips, små pajjgrejjer i jordgubspaketen man värmer och äter, flingor till höger som inte e med på bilden, majs&bön konserver, macaroni n cheese, obojpulvergrejj, Yelly, snacks saker m.m.
Fast nu har vi inte handlat på ett tag, ni skule se när vi precis storhandlat ! =P hihi

Puss och Kram för idag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Herre josstanes! Det ar ju inte klokt, bristsjukdomar eller formycket kemikalier som 9 aring, vad laskigt! De dar Yenkarna ar ju inte kloka...

I Mendrisio finns tre amerikaner och de har aldrig atit sa farsk mat som det som vi (italiensare, pourtogiser, svenskar, fransman) lagat dessa dagar. De ar helt chockade, kul va!



Ok halsa Xander krya pa sig!

KRAM!!

2008-09-10 @ 13:16:57
Postat av: aui

duuuude! love it:D åh menar du poptarts?? de e gött som fan! å mac n cheez iz mai life:D fifan va najs. ät dig fet för min skull nu. har nästan slut på vårt oreo å skittles lager här hemma. lite panik för tjockis familjen alänge. puss

2008-09-14 @ 18:34:47
Postat av: Anonym

duuuude! love it:D åh menar du poptarts?? de e gött som fan! å mac n cheez iz mai life:D fifan va najs. ät dig fet för min skull nu. har nästan slut på vårt oreo å skittles lager här hemma. lite panik för tjockis familjen alänge. puss

2008-09-14 @ 18:35:25
Postat av: aui

2008-09-14 @ 18:36:11
Postat av: aui

duuuude! love it:D åh menar du poptarts?? de e gött som fan! å mac n cheez iz mai life:D fifan va najs. ät dig fet för min skull nu. har nästan slut på vårt oreo å skittles lager här hemma. lite panik för tjockis familjen alänge. puss

2008-09-14 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0