Stormande Stranden!


GOOO STOORM!
japp, fredagkväll betyder fotbollsmatch, vår skolas seniorkillar hade fotbollsmatch och man ska ju såklart stötta skolan!
Vi förlorade, vilket ingen var förvånad över för vårt skollag suger tydligen, och iom det så var det inte jättemycke folk där och det var inte jättekul. Men de va cheerleaders, dansare, skolbandet marcherade och fotbollslaget var svettiga så jag lagade inte!
(storm är vår skolfigur, och vi har lila och svart som färger..:P)



COCO BEACH
Japp! då vi hade så suuperhärligt förra veckan så åkte vi till stranden nu igen, det var två par, Katie&Zane och Gorgina&Alex och sen va det jag och två andra grabbs.
Paren bråkade, gorgina satt och grät på stranden typ hela tiden och zane o katie var iväg och skrek på varadra så ah det kanske inte var det roligaste !
Men vågorna var amazing och vi hade ganska kul ändå! lite segt me allt drama bara .. !=P
       
Katie                          Alex                                       Georgina                           Tylor


Nu ska jag äta frukost (havregrynsgröt) och sedan dra simma lite tror jag, är nervös för tävlingen på torsdag!
Ska öva på jul-sångerna med för på tisdag e de utprövning i kören till candle-light grejjen på disney! Joy To The World och O Come All Ye Faithful ska kunnas utantill och gärna med lite säkerhet!
Vill ju vara med ändå, de e tydligen jättekul, jättefint och man får massa gratisbiljetter till disney!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tycker Storm var en riktigt schysst skolamaskot! Vissa far ju fula kalkoner i brunt och rott och annat fult. Vi har ingen maskot pa arkitekturskolan, helt ok for mig...



Segt med brakande par... well, well!



Puss o Kram!!!

2008-09-22 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0