BEACH!


Ashley, Martin, Keaton, Jag, Tylor, Zane, Katie on da beaach!

      
Sköldpadda!                      Katie & jag                           Baywatch-Martin


Zane Martin Keaton Tyler och jag .. :P

      
Skinboarding                    Keaton & Zane         Ja å Martiin

Kanske är det onördigt att skriva att jag hade en SUPERHÄRLIG dag på stranden! Strålande sol på en härlig strand med skööna amerikanare! Är en tomat i ansiktet idag men kroppen är 2 nyanser brunare!
Vi var där i typ 4-5h och sola, badade, skinboardade och hade de bara härligt ! Så det var kul! fast jag sög på skinnboardingen!
Vi som är från simmlaget fick för oss att simma ut i vågorna vilket var härligt ! då jag säger till Martin att han får rädda mig om jag drunknar för han e ju lifeguard, han bara skrattar och säger visst, men ja tänker inte rädda dig om hajjarna kommer. jag  bara "whaat!?" Japp, där simmade vi ut rakt mot Hajjarna !? Jag vände direkt, de andra med för vi började komma långt ut,.. hajjar ! tack för förvarningen grabbar!

När jag kom hem på kvällen ringe Nathalie och bjöd me mig på partay men ja sa nej och va hemma me mina host-syskon och somnade klockan 10:45pm i Soffan, Vadå trött ?

Nu är det duschen, sen kyrkan me familjen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt gumman ! Niiice bilder :) Är lite avis på att du kan åka till havet, jag kan typ åka i sex/sju timmar åt valfritt håll och fortfarande vara i texas., (; Sheeat va vi ska bada när jag kommer till dej ! hah bara så du vet :)

<3

2008-09-14 @ 19:37:55
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Maximilian

Tjäääääääna! Ser ut som om du har det asgött! Keep it up =) Hade inte bangat att surfa lite!

2008-09-14 @ 22:06:18
URL: http://donmaximilian.blogg.se/
Postat av: Vendela

Åh gumman! det låter som att du har det kanonbra! Gud vad härligt! puss och kram <3

2008-09-14 @ 22:54:18
Postat av: Rebecca

Wow vad härligt det ser ut!! Tänk att du får leva i sol i nästan ett helt år, mockla dig!



PUSS!

2008-09-15 @ 19:23:10
Postat av: emelie

Usch, va härligt det ser ut!!

2008-09-21 @ 12:08:17
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0