Universal Studio - HORROR NIGHT!!!

I skolan idag bjöd Rachel av en slump med mig att gå på Horror Nights med henne keaton och så skulle de möta upp ett stort gäng från skolan ! de hittade vi aldrig för de a för mkt folk men de gjode mig inget shit vilken kväll!!

Rök, lampor, mörker, Skådespeare som kom överallt ifrån och skrämde än med motorsågar, dräkter, pistoler, svärd, styltmän och ahh.. överallt sprang de fram! Stället var byggt med massa läskiga dekorationer och man gick omkring som i olika små gator med teman , pumpgatan me massa lysande pumpor, alien gatan, motorsågsgatan!
Det var också attraktioner såklart !
*Spökhus där vi gick på led, jag lovar att jag klämde Sönder Keatons axar och skrek i hans öron så han inte kommer höra på en vecka - shit va läskigt det var!
*Sen åkte vi en asball Mumie-bergochdalbana innomhs, med levande eld omkring man åker i rum om e ascoolt dekorerade och me folk som skrämmer än, och sen kom vi in i ett stort svart rum och åkte fort och loopade och grejjer, och ahh mumier överallt ! haha jag är helt förrvirad nu men jag e rädd och glad och galen!
*Vi åkte också en SimpsonBilgrejj ! vi satt i en bil so hissades upp så de va en stor TV skärm runt hela, sen åkte bilen omkring så det kändes som om vi åkte runt, hur coolt som hellst ! Vi åkte runt i ett simpsonslandskap, i vatten (då spruta e vatten på oss) ner i magen på en (då sputae de vatten som saliv, euuw!) och upp och ner och vi flög och ahh de va så coolt bara ! Som att vi var där! hur coolt som hellst!
Det var sjukt coolt att bara gå omkring där och bli skrämd, och allt var så fint!=)
Vi åt Turkeylegg, och B&Js glass och drack massa Cola såklart och ahh bara hade kul, verkligen en upplevelse, amerikanarna kan verkligen göra något till 100%!

Det var till och med en glaskista som två lik-bärare drog med en skådespelare i och hon låg där sminkad och allt och kravlade omkring bland massa levande råttor! jätteläskigt
Skräckmusik Överalt!
Det flög människor över en då man gick på gatorna och skrämde en ! det var helt sjukt!
Jag hade med kamera och försökte ta bilder, men var så rädd helatiden så de blev inte mkt bra! de va rökigt och mörkt  överallt med! men nedanför kommer lite iaf! Tog en video med som jag ska fösöka få med här nere ! man ser nästan inget men kan höra mig och Keaton snacka lite tills de kom en jätteläskig tant och skrämde oss så vi skek ochsprand därifrån! haha

      
Motorsågskillar                     Simpsonsatraktion           Dekoraioner

 
Jag, Kycklingtant, Rachel                                                        Keaton & Jag




GODNATT PÅ SVENNARNA!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahhahaha!!! Shit vilken rolig film! Som Cloverfield ungefär.



Det låter helt fantastiskt, lite bättre än Spökhuset på Liseberg... Å vad jag hde velat vara med!!!



Puss & Kram!

2008-09-27 @ 11:19:46
Postat av: Johanna

Haha låter ju helt stört kul! Men jag tror jag hade kissat ner mig av rädsla på ett sånt ställe hahaha eller inte! ;D

2008-09-27 @ 13:09:15
Postat av: Amanda

hahah shit vad roligt gumman!

2008-09-28 @ 22:13:18
Postat av: Julle

haha sköönt! du låter som en rädd liten hundvalp i slutet!

2008-09-29 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0