To be or not to be, studying Hamlet? That's the question!

Efter en mulen samt regnig och mkt varm dag här i Celebration Florida sitter jag med hamlet-summary på internet och försöker studera, känns totalt meningslöst men vad gör man inte för ett C?

När jag kom hem idag på väldigt dåligt humör efter att klockat tider på swim-meatet idag då jag inte kan vara med pga. paperwork så piggnade jag till lite av ett paket från pappi och ett brev från julia! Ska spars till min födelsedag om två dagar, blir också lite gladare då Moccachino nybadad springer fram och ger mig en stor blöt puss då jag kommer, eller bet hon mig i fötterna ?  No idea!

Nu är det Hamlet som gäller! ska se Gossip Girl sedan med ! ny episod på tv idag ! =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0