Söndag 14 September 2008

Jag pratade med Sebastian över Skype idag.. hörde hans röst,.. när ja hörde den insåg jag att jag saknar honom. Det gick bra när vi pratade men efteråt grät jag lite sen torkade jag tårarna och åkte med familjen till kyrkan.
Vi har 3 månader imorgon,.. =)

Efter kyrkan som var låångtråkig så åt vi, åkte hem, jag slöa vid datorn och sedan åkte jag med Nathalie o hennes mamma till Florida Mall, egetligen skulle vi till Jucy outlet men de blev aldrig av tyvär ! nästa helg!
Men iaf så shoppade jag loss på Forever 21, köppte massa saker att ha över mina pikeér i skolan ! lite roligare skolkläder helt enkelt !! så de var schysst

När jag kom hem så tog jag en promenad (i linne och shorts!) ner downtown och pratade med lina på telefon, pratade i 1h, de va mysigt.. vi har en hel del gemensamt just nu så det var skönt.

Nu ska jag sova och upp tiiidigt till skolan imorgon, orkar inte en skolvecka blahh..
Tänker lite på Sebastian nu, ser fram mot att få träffa honom igen snart! för de har faktiskt gått 1 av 10 nu, det är bara 9 kvar ! och de gick jättejättefort !

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Pepzi

Voff! Blev grymt glad när jag fick snailmail från dig idag. Jag läser din blogg över husses och mattes axlar nästan varje dag och det är skönt att se att du mår bra och har många vänner. Här hemma är det ganska tomt då både du (extra lillmatte) och ordinarie lillmatte är så långt borta. Men saknaden blir mindre när man vet att ni båda har det bra och att blogga som ni gör, förminskar avståndet rejält! Matte, husse och lill-husse hälsar.... VOFF

2008-09-15 @ 17:42:53
Postat av: Mammi

Njut för fullt för här börjar det bli höstkallt nu... Jacob sover i pyjamas och imorgon skall vi tända en brasa! Vem är vovven Pepzi? Blev nyfiken när jag läste inlägget, det var roligt skrivet!

Förstår att det var mysigt att tala med Sebastian! Nu skall jag också krypa ner i den kalla sängen .....burr. Stor kram och mycket kärlek från Mammi

2008-09-15 @ 21:32:47
Postat av: Carro

HAHA visst! Det gar bara fortare och fortare! Jag har sma mal som tex. halloween, fodelsedag och jul da gar det mycket fortare da:)

2008-09-16 @ 00:02:16
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Lina

hahah min familj är nuts hela högen. kul att din mamma inte vet vem min hund är? :O kanske inte så konstigt iof., haha.. jaa det var mysigt att prata :)

2008-09-16 @ 07:56:47
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag skypade med Felix igårkväll också! Första gången det funkade sedan jag kom hit för två veckor sedan... Väldigt härligt!



Du, förresten hur kan man skypa med dig? när passar det mm?



Puss o Kram!

2008-09-16 @ 10:43:50
Postat av: elin

Jag skäms nästan för att jag inte har hört av mig innan nu, men jag har följt dig sedan ditt stora kliv ut i världen.

ska snart till göteborg, & hade önskat att du - liksom lina - var där & pussade på mig.

istället kan du se detta meddelande som en slängpuss över atlanten, jag tänker på dig & tycker du är sjukt modig som vågar göra detta.



vore så sjukt glad om jag fick ett brev, så jag kunde skriva tillbaka till dig. det blir i så fall det andra handskrivna brevet jag har från dig (det första skrevs i almunécar.)

adressen är: Elin Åhlén

Starrvägen 22

64544 Strängnäs.



Skriv om du har tid, jag tänker på dig.

2008-09-16 @ 19:48:26
URL: http://elinahlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0