Sjukling

Tråkiga saker i skolan ida:
* Esol-test i 3h , engelskaprov assegt!
*brandalarmet gick för de brann lite i en av byggnaderna och de va segt..
* Det regnade och var molnigt hela dagen
* tråkiga lektioner
* School-Spirit  grejjen blev aldrig av för de regade istället fick vi ha dubbla engelskalektioner (min hatlektion)

Dessutom blev ja sjukare och sjukare ju längre dagen gick så sen jag kom hem klockan 2.30 kunde jag inte gå till simmningen jag somnade och sov mellan 4-7 vilket betydde att jag sov medans flickorna var på sushi, de hade ringt och grejjer men ja hade inte vakat, sjuk som jag är...!
Har lite små feber och är förkyld som få ! jättesegt i värmen här borta..
Alla stack till skolan för å kolla på fotbollen medans jag låg här hemma och snörvlade framför Dirty Dancing och Titanic.. segt ! 



Host Host & Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Neej men stackars ! Lite creepy, typ precis samma som jag., Smittas sånt här över telefon?

<3

2008-09-06 @ 05:56:21
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anton Karlsson

Krya på dig hällsningar tjörn!

2008-09-06 @ 15:51:07
Postat av: Kudde

Jobbigt, inte kul att vara sjuk. Krya pa sig :) puss

2008-09-06 @ 19:46:03
URL: http://metrobloggen.se/anstren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0