Såååång!



Jag i familjens pool, (som Lina sa) Glöm inte hur jag ser ut!

Efter regn kommer solsken vilket är sant ! idag var än bättre dag !=)
Jag bytte bort min Chemistry idag, äntligen! Bort med amerikaska aggregationstillstånd och in med Sång!
Nej ni hörde inte fel! Jag ska börja i Kören här borta i Florida !
Jag hade att välja på Amerikans Historia, Biologi II eller Kör, det blev kör!
Sån tur för er är att jag är 1000 mil bort, för en timma om dagen 5 dagar i veckan ska jag spendera på att sjunga, haha vilken katastrof ! Men är bara glad att min kemi är borta!=)

Simmningen var kul idag, vi hade typ plastgrejjer till händerna och tränade bara armtag, och sen flytgrejjer och tränade bara kicks, jobbigt, härligt, bra och kul! Börjar också känna mig lite mer säker på folket i simmlaget, så det känns supeer!

Hängde mycket med en tjejj som heter Nathalie idag, vi åt lunch ute i solen och hon verkar riktigt härlig! Bestämde att hon jag och Chelsea ska äta Sushi efter träning före fotbollsmatchen på Fredag! (mitt skollag ska spela, ser fram mot det!) Det är tydligen fest på fredag också hos en tjejj jag känner lite nyinflyttad från Miami, öppen för alla typ tydligen enligt de lilla ryktet ! Ska försöka fixa in mig där tror jag , vore kul med lite partay! =)

Nu är det sovdaxx, vill inte sova under min första körlektion imorgon! ;) hahah
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kudde

Bytte bort kemin assa? Later bra, orkade inte gora det, ar for trevliga typer i klassen och fick idag en valdigt sot labpartner sa orkar inte byra bort. Sjunga? har du sjugit nagonting hemma alls? puss

2008-09-04 @ 05:41:00
URL: http://metrobloggen.se/anstren
Postat av: Julia

jaa du börjar ta upp din gamla talanger! jag tycker allt att du ska showa off med fångad av en stormvind för alla amerikanare, given succé!

2008-09-04 @ 12:07:15
Postat av: Carro

Maste inte du lasa amerikansk historia, american government, matte och engelska?



Vad bra att allt kanns battre! Jag forsokte ringa dej igar men du svarade inte... skulle bara se om jag hade ratt nummer.:) Puss

2008-09-04 @ 14:41:17
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: aui

hahahaha julia har så jävla rätt! aldrig kommer vi glömma dina fantastiska carola framträdanden! brilljera nu gabban! show em fuckers what you got!

2008-09-04 @ 23:41:55
Postat av: Lina

HAHAH du är bäst :) nu är vi körare båda två ju, kan bilda duo när vi kommer hem ! på att köra turné med endast carola och lena ph låtar? :D

<3

2008-09-05 @ 03:17:12
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0