Paarty !

Japp, efter en slaapp lördag så får jag sms från keaton, fest hos nya Ashley tjejjen från Miami. Så 5 minuter senare efter att ha slängt av mig mina hotpants och slafslinne, dragigt på mig mina A&F shorts och ett vitt sommarlinne från Zara, släppt ut håret och satt på mascan springer jag ut till bilen, där sitter 4 killar, keaton, martin, patric och en till.. iaf stämningen e skön, hög musik i bilen och ah, härligt helt enkelt !
Kännde mig lite härligt intryckt bland amerikanska killarna där i bilen, gillar amerikanska killar ! så sköna! lätta att hänga med!

Iaf så kom vi dit, de var folk, musik osv. Det var typ 3 jag kände där från tidigare vilket var skönt inte Helt ny iallafall! Det  var en del sköna människor där som jag lärde känna så de va härligt !
Annars var de ganska segt, lite  för lite folk, ganska dålig musik (utom när de spelade botten anna då! haha)  osv.. men ahh de va en skön party-start här i celebration iaf ! =)


 Martin, Ashley Jag och Keaton


Och bara för att få startat lite på min Gossip Girl kedja här i Celebration så kan ja säga att Martin inte var så diskret med att para ihop mig med keaton, vilket jag inte e alls intresserad av ! han e skitskön kompis inget mer.. !  Cosmonovan i församlingen är Martin ( se bild!) , ashley, lindsay och pia ville ha honom (inte helle de särskilt odiskreta!) , bara att välja och vraka!  You know you love me!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sofia P

Roligt å höra lite gossip ,men det skulle vara ännu roligare att få se lite bilder på människorna :P ha det underbart i värmen :)

2008-09-07 @ 12:09:08
Postat av: Lina

Hahah tjena, dramaa (; Kul att du kom iväg till en fest Gabbsor, glad för din skull ! :)

<3

2008-09-07 @ 20:03:19
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Julle

lite serenda van der woodsen över den sockersöta posen :) vad härligt brun du är! <3

2008-09-08 @ 18:00:01
Postat av: Viccan

Baby kul att höra att allt är bra! nu sitter jag hemma hos amanda och dricker blåbärs te, yummie! dessutom planerar vi för våran lagfest vi ska ha här ikväll:P heeh men jag tänkte på det här partyt du var på är det alkohol? haha man hör ju såå mycke om amerika tell me all about it! puss&kraaam

2008-09-12 @ 15:32:34
Postat av: Anonym

Baby kul att höra att allt är bra! nu sitter jag hemma hos amanda och dricker blåbärs te, yummie! dessutom planerar vi för våran lagfest vi ska ha här ikväll:P heeh men jag tänkte på det här partyt du var på är det alkohol? haha man hör ju såå mycke om amerika tell me all about it! puss&kraaam

2008-09-12 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0