labor day

Heej !
Måndag - start på den nya veckan ! men inte här inte, här är det labor dig, ingen vet vad det betyder men alla vet att vi är LEDIGA ! =D Detta betyder att jag och stacy tog Brents bil till The mall för att fixa & shoppa lite,


Jag utan för M&Ms world butik! helt gaalet, en hur stor M&Ms butik som hellst !man kunde köpa M&Ms i de färgerna man ville, som att plocka lösgodis fast M&Ms, det fanns högtalare, kläder, kuddar, muggar, prydnader, klockor ALLT i M&Ms!


Jag leker i Brents Bil .. :P


 
Innköp för dagen , A&F Flip-flops ! och en jätteschnygg badräckt till simmningen! värsta svenska färgerna med =P
Så snygg är jag här borta ! och så nya googles då =P


Väl hemma, hur varma som hellst efter 38Grader strålande sol en hel dag skyndade vi i poolen! Xander och Stacy badar här =P

Det är typ där jag spenerat denna dagen- i poolen!
hur skönt som hellst ! Skrev dessutom lite brev jag ska posta imorgon, det känns mycket bra!
På kvällen hade familjen en liten mini BBQ för ett annat par och deras barn, grillade handburgare o pommes frittes , yummy! Det var trevligt !

Nu måste jag sova, har skoldag imorgon och har inte gjort min spanskaläxa, kommer typ få kvarsittning, jag är rädd för dehär skolsystemet asså ! huh! ser fram mot simmningen dock ! =D

Massa Pussar och kamar
from
US & A
och
GAbriella

Kommentarer
Postat av: Linnéa B

Haha, HANDburgare känns inte jättelockande faktiskt ;D

Du verkar ju ha det jättebra därborta !

Lycka till!

2008-09-02 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0