Freedag

Varning för osammanhängande, omenngsfullt, "idag-har-jag-inlägg"

Skolan fortskred efter min tråkiga American Government lektion, fick reda på att Marrokanen som sitter brevid mig på team sports uppropningen som ja  kompis med är gift ! 18 år och gift! .. lite speciellt sådär =P

Efter skolan var det simmträning, äntligen ! de va jättehärligt ! låång träning me massa simmning, drygt 2500 meter idag!
Sen åkte jag hem o hängde ensam hemma då min familj va på amerikansk fotbollsmatch, Pratade med Amanda på skype<3
Efter de kom Katie, Zean, Keaton, 2 killar och 1 tjejj till mig och sen åkte sedan iväg och köppte glass på ett asballt glasställe, gör din egen glass typ!
Sen åt vi och sen spelade vi fotboll i en park, och sen åkte alla hem, keaton hängde med mig hem och vi såg "step up" äälskar den filmen ! dansfilm,mums!
Sen när han gått så pratade jag lite med Toppi och Pappi på skype med innan mina värdföräldrar kom hem då jag la på!

det var en snabbresume av denna fredagen! Imorgon ska jag med kompisar till stranden, men före det ska ja upp tidigt på morgonen och simma! måste träna ! Känns hurtigt och bra!

Massa Pussar!
Gabriella



Zane & Keaton - skönaste killarna här just nu!
Men jag kommer aldrig glömma mina svenska pojkar gayyfriends! ;)
Inte någon annan svensk pojke heller för den delen !


Kommentarer
Postat av: aui

2008-09-14 @ 18:45:02
Postat av: aui

ååh verkar som du har de greatygreat:D å DU de där göra din egen glass stället, hette de möjligtvis coldstone? för isf har du kommit väldigt rätt:D godast glassen ever! samma nivå som b&j om inte bättre! hohhoho jag är tjock

2008-09-14 @ 18:47:19
Postat av: aui

2008-09-14 @ 18:47:47
Postat av: aui

ååh verkar som du har de greatygreat:D å DU de där göra din egen glass stället, hette de möjligtvis coldstone? för isf har du kommit väldigt rätt:D godast glassen ever! samma nivå som b&j om inte bättre! hohhoho jag är tjock

2008-09-14 @ 18:47:48
Postat av: Carro

kommer ihåg hur du alltid sa att du var avundsjuk på att jag visste vad jag ville bli, du nu kan vi snacka om att vara avundsjuk, på frisörlinjen har man ingen möjlighet i den bemärkelsen att vara utbytesstuden :P Hopppas verkligen att du har det härligt, men efter vad du skrivit i din blogg verkar du ha de mer än härligt :)

2008-09-16 @ 08:42:28
URL: http://mariacaroline.a.blogg.se/
Postat av: Carro

kommer ihåg hur du alltid sa att du var avundsjuk på att jag visste vad jag ville bli, du nu kan vi snacka om att vara avundsjuk, på frisörlinjen har man ingen möjlighet i den bemärkelsen att vara utbytesstuden :P Hopppas verkligen att du har det härligt, men efter vad du skrivit i din blogg verkar du ha de mer än härligt :)

2008-09-16 @ 08:47:54
URL: http://caarrooliineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0