Disneystaden Celebration!

Jag har fått önskemål om att visa bilder av Celebration, så när jag vaknade förkyld och härlig i morse, tog jag en lång-promenad i nyvakna celebration strax efter soluppgången och tog lite kort på min omgivning!! 
Klicka på de små bilderna så blir de större ! =)

Husen i Celebration



        
Fick inte så jättebra bilder på så jättemärkvärdiga hus, men detta  är ungefär husen i Celebration, som ligger på Mulberry avenue  såklart ! ;) fick inte med några värstingträdgårdar, me försök hitta ett för långt grässtrå ? :)


Down Town

   

      

                              

Detta är då down town, poolen jagsimmar vid ligger precis där, och de är en 5 minuters promenad ner hit, så dessa ställerna som kanske bara ser ut som random places för er, är lite som ett hem för mig! nya göteborg liksom!;)
(När man går där så är det i rabatterna gömda högtalare som spelar hissmusik på vissa ställen.. :P ! )


Annars har jag bara slappat idag, varit ensam hemma då familjen varit hos någon kusin som jag försiktigt frågade om jag kunde slippa åka med till, vilket jag kunde!
På tal om biderna här ovan måste jag bara säga att det är sjuukt vackert här, det är bara at komma hit och uppleva det! Celebration är ett jättefint litet by-område!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser ju superfint ut ! Can't wait to come :)

2008-09-07 @ 20:01:21
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Amanda

jättemysigt! ska bli superkul att komma och se allt!

saknar dig gumman!!

pussss! (L)

2008-09-08 @ 19:11:20
Postat av: Anton Karlsson

Coolt! gör oss en tjänst och bada inte med aligatorer :)

2008-09-08 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0