Dagens Skoluniform!

     

* Kaki färgade Shorts från American Eagle (som är tillräckligt långa!)
* Skärp (som man såklart måste ha varje dag!) fån American Eagle
* Vitt linne, något man måste ha under så de inte är genomskinligt! från A&F
* Skjorta Ralph Lauren, som är tucked in !! Alltmåste vara istoppat ibyxorna annars blir du skickad direkt till student blabla!
*Assesoarer - Matchar detta med mina Solglasögon jag hittade på en asskyst Second Handaffär här , I love them! Samt Svart läderarmband med guldhjärta hemmifrån, från Raglady. Vanligt guldarmband en del av ett armband från American Eagle. Detta matchas med en slarvigt inbakad fläta och mina blåa Espadrillos!

Ungefär så bra jag kan få till det med skoluniformen, inte de snyggaste jag haft någonsin men är ändå helt okej med dagens outfit! eller ? =)

Kören
Dagen idag var super ! Kören var.. en kör. får prata mer om den nån annan gång, herre vad jag inte kan sjunga! De hade dock en Carola låt med faktst ! haha, från hennes Julskiva (herre att jag skriver detta på min blogg!) "joy to the world"
Vi övar nämligen Christmas Carols då vi ska sjuga på Disneyworld i jul! =D

Lunchen
Lunchen kände jag mig supersocia så jag sprang fram till Ester (popis-tjej) från simmlaget (simmledare såklart!) och frågade om ja kunde haka på dem på lunchen. Såklart säger amerikanska flickan japp och vi åker! Det visade sig också att lifeguarden som ser ganska bra ut som sitter då vi simmar ibland som e Senior på skolan också var med, så de va kul!
De var 3 bilar fyllda med folk som raceade til Subway där vi fick skynda i oss maten och sen sticka tillbaka, detta är deras lilla tradition, hade väldigt kul med dem iaf! Imorgon har vi tidig lunch och kan äta från Frukostmenyn på lunchen, så imorgon ska jag med på det !! =)

Simmningen
Efter skolan körde Keaton oss till simmningen, asskön kille btw ! Och vi hade träning vilket va kul!
Väl hemma prata jag med Aui på msn och sen med Lina på telefon vilket var mysigt ! känns redan lite konstigt att prata svenska =P

Pepparkaka
Jobbar på min bränna också! vet inte om ni ser så mycket på bilden där uppe, men jag försöker ! det går sakta då jag e i skolan hela sol-dagarna men de går frammåt ! =D blondare är jag iallafall nu! =D
Ser fram mot imorgon, Sushi me några tjejjer, sen Fotbollsmatch och grejjer ! sen helg !

Massa Soliga och Glada Kramar
Från en Glaaad
Gabiella

Kommentarer
Postat av: Julle

fan va deppigt. Jag invigde mina vinterstövlar igår, medans du går runt och ser ut som en fräsch beachprinsessa!!

Hälsa lifeguarden från mig :)

2008-09-05 @ 12:08:37
Postat av: auiiiii

2008-09-05 @ 12:14:10
Postat av: ffs

haha sry råka trycka på nåt så du fick en blank kommentar. men waaaaay låter nice iaf:D HAHA att dom hade en carola låt är bara det klockrenaste det kan bli!! du MÅSTE köra solo på den!

de va kul å snacka på msn igår!:) å med din lillsyster x) ihhh. ha det fiiint sweety!

2008-09-05 @ 12:16:36
Postat av: Jessica www.jesli.se

Hehe oh va härligt amerikansk highschool det känns över dig och ditt liv nu!Jag gillar din outfit!!



Det verkar hända massor i ditt liv hela tiden - här så bara jobbar och dansar jag :) iof sig inte jätteilla det heller hehe...



Jag flirtade med budkillen som körde hem min soffa idag så vem vet jag kanske träffar honom i helgen ;)



kram kram

2008-09-05 @ 19:28:53
URL: http://www.jesli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0