Amanda

Idag var inte en lika rolig dag.. har helt enkelt inte varit på så bra humör som jag varit de andra dagarna..
Detta gör mig osocial och då e inte folk sociala med mig så blir jag inte glad och så blir de en ond cirkel..
Inte ens simmningen var särskillt rolig konstigt nog.. =(

Blev dock väldigt glad då jag fick mitt första mail från Amanda! Tack gumman! .. saknar henne.
Saknar henne jättemycket just nu. väldigt förfärligt mycket faktiskt...!
Hon är bäst ändå.. en riktigt bra vän. Hon finns där.. och jag längtar efter henne, skulle vilja ha henne här nu! skvallra, prata, skratta!
Ser fram mot att hon ska komma och hälsa på i slutet av året ! Fast jag önskar hon kunde hälsa på just nu...

klockan 03:00 Amanda och jag <3

Detta blev inte mer än detta korta tråkiga inlägg för nu måste jag sova, känner inte för att skriva något mer om denna dagen.. det kommer bli en  bättre dag imorgon! det är jag övertygad om!

Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

JAG VET. Är lite amandaig just nu., saknar våra schlappa snack om ingenting som bara flyter på och alltid är roliga. eller betyder något iaf., oj vad man inte uppskattar sånt nog när man har det hela tiden.

JA, ring imorgon! har inte vågat kontakta dej sen du hade pengapanik.. Pussve <3

2008-09-03 @ 04:58:59
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Amanda

sötnosar! jag saknar er så sjukt mycket med! ni är verkligen världens bästa flickor! vi ses snart igen och då kommer det att vara som innan!!!

pusssss på dig! <3

2008-09-03 @ 18:21:41
Postat av: Carro

Det blir battre, efter regn kommer solsken som min mamma sager till mej hela tiden nar jag ar ledsen har.

2008-09-04 @ 01:37:30
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0