Vuxenkvall & Mysmorgon

Godmorgon!
Vaknade precis upp inrullad i massa massa filtar och smog mig ner till vardagsrummet, dar var det dundermys! Nybakta amerikanska kanelbullar och nagon sorts omelettgrejj till frukost framfor Sex & the City the Movie! Stacy Pamela Brent och jag lag alla uppmysta i soffan ganska tidigt pa morgonen medans de andra fortfarande sov och hade jattemysigt! Fick lite kanslan av en juldagsmorgon! jattemysigt!

Gardagkvallen spenderades forst med kidsen och pizza samt hemmagjord milkshake, senare da barnen nanade kom de vuxna hem, glada och lite runda under fotterna! De slutade med att vi (Stacy, Brent, Pamela, Chris och jag) Satt uppe i tva timmar och skrattade och pratade och jag hade verkligen jatteroligt! Stacy & Brent sa att de ar glada over att ha fatt mig som utbytesstudent (vilket varmde!) och vi skojjade om att de skulle kunna fatt en Tont-kines eller nagat!
Det ar valdigt roligt att 'parta' med vuxna ibland!
Innan jag akte hit sa horde jag bara hur vuxna amerikanare ser pa 17ariga utbytesstudenter som barn och inte accepterar deras asikter och sa.. Sa ar det inte hos Stracy & Brent nagat jag markte tidigt och blev jatteglad over! Kanns bara valdigt bra att vara med i "vuxenvarlden" istallet for barnvarlden liksom.. ahh nu later jag totalt tontig, men ni fattar vad jag menar ??
Jag hade iallafall en toppenkvall! en av de basta sedans jag kom hit tror jag faktiskt..!
Mina Hostparents ar bast!!

Valdigt harligt att se Stacy med sin basta van ocksa! de har verkligen kul tillsammans! och att se dem, och att se Sex&theCity far mig att tanka pa mina narmsta kompisar och oss om nagra ar, shit va mysigt det kommer bli!
Mina alskade BFFs! <3

Nu ska jag fortsatta vandra omkring i min mysdress, kanske ska ta dendar joggingturen ocksa,.. kylikt och stralande sol utomhus, jatteharligt vader faktiskt! vi far se!

Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt! Så är det verkligen inte här., och ja, vi ska ha det bäst ! Sex and the storstad liksom.. <3

Pussne!

2008-10-26 @ 07:38:31
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0