1 Gallon Chocolatemilk in one Hour!

Hey & hjärtligt välkommen till Formal Friday på CHS! grabbarna gick idag med slips till skolan, något jag tycker de ska fortsätta med, nice!

Idag var en minnesvärd dag då det idag var min sista swimpractise här i celebration!
Jag var och pratade med Soccer Coachen igen och han sa att ja kunde börja så fort som möjligt, swimcoachen sa att det inte kommer hända något mer för resten av denna tiden och många har redan droppat av laget..
Så! Med lånade fotbollsgrejjer från Kit kommer jag vara på min första Soccer-träning redan på måndag förhoppningsvis!

Efter simmningen åkte ja hem och skulle egentligen gå på skolans teater kl. 7am.. Men! Stacy kom in till mig och frågade om jag vll föja me henne till outlet-mallen! Självklart!
Det är ingen bra outlet, jag har varit där en gång förut.. inte så jättemycket billigare, inte så jättemycket bra grejjer men idag hittade jag iaf lite härliga fynd!

Guess-tröjja, Svart genomskinlig, supersnygg med min svarta body under, skinny jeans och ett långt halsband! Stor storlek och ah.. den e bara fin!  (bilden gör sig inte riktigt)

40$ = 280Kr*


Ralphy laurenius Blåa brallor (perfekt i skoluniformsreglerna) - 20$=140kr* (FYND)
Klassisk Ralph Lauren tröjja, också fungerande i skolunoifomen (hoppas jag!) 60$=420Kr*

Annars sitter jag nu o bloggar och kollar på "16 Candles" en gammal highschool-film från 80talet med familjen!
Madi har över Hallie och en annan kompis och Brent har sagt att Madi får en mac-dator om hon dricer en gallon milk på en timma!!
1Gallon milk = 3.785411 liters mjölk!!
Madi föredrog Chocolatemilk och hon klarade ½gallon. Hallie bestämde sig för att försöka, drack drygt ½ Gallon mjölk och nu är de ute och spyr i en hink ute på bakgården med stora leenden i deras ansikten! haha =) Galet!
Inga mac-datorer idag med andra ord!
Att dricka 1 gallon mjölk på en timma ska tydligen vara omöjligt, kroppen kan inte ta emot så mycket mjölk så man spyr..!
Ett annat försök .. --> http://www.gofish.com/player.gfp?gfid=30-1001187

Nu sa jag koncentrera mig på filmen, sova och sedan upp imorgon, Löördag! =)
Puss&Kram
Gabbbieeeeeee


* enligt att 1$=7Kronor (enligt http://www.x-rates.com/d/SEK/table.html uppdaterat idag)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snygga kläder och återigen, shit pommes vad brun du är! Är så avundsjuk att jag spricker!



Bra att du upplyser oss om exakta växelkursen också, det uppskattas...:)

2008-10-18 @ 11:07:18
Postat av: Lina

Haha källinfon är bra att ha :) Snygga grejer ! :D

<3

2008-10-18 @ 20:38:04
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha källinfon är bra att ha :) Snygga grejer ! :D

<3

2008-10-18 @ 20:38:10
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0