BUUU!!!

Garage Sale i Celebration
Vaknade upp till en strålande Lördagmorgon, kände för att gå ut och gå en lång promenad med min iPod!
Med mammas gamla lila calvin clein pjamasbyxor, ett grått boxarlinne, morgonknuten i håret och knallrosa pink-flip flops gick jag ut på Celebrations gator! Det började bra, följde gatan via golfbanan sedan svängde jag in på Mulberry drive som var fylld med folk! det var Garageutförsäljning, och då menar jag inte en! vart och varannat hus slängde ut sina grejjer i hela Celebration! Jag (som kände att min outfit inte var passande) svängde genast av snabbaste vägen hemmåt. På vägen hem mötte jag en hel del folk ja kände, elever på skolan, lärare, Stacy&Brent&Moccachino, ahh alla var ute denna Lördagmorgon!

Gick ut 30 minuter senare efter en lång dusch, frukost och ombyte av kläder! Jättecoolt faktiskt, alla var ute och gick i morgotimmarna och hanlade varandras saker! I Middle School Gym-et var det Disney-Sale, där hittade jag en Leopardmönstrad bikini, ett kap! Köppte dessutom två ramar att göra bild-kollage på och sätta upp i mitt rum! En liten bok med roliga djur för en Dollar, kan vara kul att pynta paket med eller något! Så köppte jag tre stycken armband med, de var dock i en butik (utan sale) men ändå!

Halloween!
Halloween börjar närma sig, celebration-husen börjar bli pyntade, och tjat om halloweenkostymer är i full gång!
Precis när jag srev detta kom Brent Stacy och Madi bärandes på var sin stooor låda med Halloweengrejjer, weho!
Vi ska också åka senare och köpa Halloween-kostymer till oss alla ! haha
Kollade lite på internett, här är lite inspaningar på Costumes:

  

RÖSTNING! Alla som läser denna bloggen måste deltaga, jag vill ha åsikter!
Vilken är din favorit ??  Nr. 1,2,3,4 eller 5?? Klicka för att få dem större!

Eller varför inte köra på en Bunny á la Bridget Jones?
För att inte ha en Halloweenkostym är inte ens att tänka på! Och i min ålder gäller det att vara klädd mer åt det sexistiska ållet, ju mer hud desto bättre!
Det är inte bara vi ungdommar som klär ut oss, de har även kostymer för Bebisar och hundar! (även jag anser deta som djurplågeri!) Stackars Stackars lilla Moccachino..!

          

Nu ska jag hjälpa till med Halloweenpyntandet!
PUSS&BUUU!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha va underbart söt du e :) <3

svårt att säga med costume, vilken blev det?

Puss !

2008-10-05 @ 06:42:22
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha. 3:an ;) men alla va fina.

som på tv på, mkt hud ;P

hoppas du har det kul!

2008-10-05 @ 10:02:52
URL: http://fillifjompan.bloggspace.se
Postat av: Vickan

Asså jag tycker alla men jad gillar 1:an och 2:an :) LOVE

2008-10-05 @ 14:50:57
Postat av: Johanna

Number 2!

2008-10-05 @ 15:29:35
Postat av: Rebecca

Nummer 4!!!

2008-10-06 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0