8.5h i bil med fam Elliott!

Vaknade av att Brent kom in och sa att vi skulle åka klockan 08:00 på morgonen, satt i bil från 09:30am-06:00pm .. 8.5h!
8.5h i en bil med sin värdfamilj skulle kunna vara en plåga, men icke! Måste säga att jag supertrivs med familjen Elliott trots Madis&Xanders gnäll, Stacys irriterande "shut up" och Brents entusiastiskt spelande av all möjlig musik!

Maten för dagen
Frukost- Färdiglagad Chokladmuffins
Snacks - Jordnötter
Lunch - Chickenburger och Frosty från Wendys
Snacks - Godis från Ama och Pappy
Middag - återstår att se! antagligen en fys-pizza lr nått !

När vi väl kom hem från de låånga timmarna i bilen (jag sov för övrigt två av dem, sådär gott som bara jag kan sova... för er som känner mig, ni vet ju var det innebär... hrm, hrm) I alla fall, väl hemma väntade detta på sängen!

Ama & Pappy

Lite Halloweengodis och en liten Lapp från Ama&pappy (host mormo&morfar) som varit här och passsat Moccachino, Oscar och Maya! Känns mysgt bara!
Annars ska jag till skolan imorgon, segt.. har Quiz i engelsan, måste ner och tragla mig igenom 15 sidor av en assvår gammal engelsk bok.. FY!

Just nu sitter jag och pratar med Amanda på msn och hon ska komma i Februari! datum ej bokade ännu, men hon ska komma och bo här med mig ! pratade precis med Stacy och allt !=D haha åååh va kul! Kan inte vänta!!! =D Bara cirka 111 dagar kvar!! Åh va kul!

Nu är det plugg, desperate housewifes, lite Lina-telefonprat och sedan Godnatt!
Puss&KRam!



Kommentarer
Postat av: Lina

Förlåt, Lisa ville att jag skulle städa rummet när jag kom hem, var precis klar när jag smsade dej.. jobbigt med den jäkla tidsskillnaden !

sen vet jag precis vad din sömn innebär; snarkningar och dregel... Det har man upplevt många nätter med, sånt man saknar när man inte har det bredvid sej haha <3

puss !

2008-10-27 @ 06:01:46
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0