"Free Alex!"

Skoldagen var en vanlig skoldag, utom att Alex är typ religerad för 10 dagar!
Som jag berättade så hittade de två knivar som han hade i hans bil av självförsvars-skäl ( det har alla här typ). En kille bråkade med honom och ah, den killen är iaf nu Religerad från Celebration High School, och Alex är förbjuden att beträda skolområdet på 10 skoldagar, och han kan inte make up the work, asså ha får ingen cred för det.. detta kommer sänka hans betyg och han kommer få svårare att komma in på college! det e en stor sak!
Martin & Zane hade "free alex"-Tshrts på sig utanför pikeerna idag! oh vi skrev på våra handflator "Free Alex". Han är ju oskyldig! han hade gömt två knivar i bilen, det får man väll ha !? inte precis så att de var mordvapen!
Så det har varit disskutionsämnet idag!



Nu kollar jag på Extreme Makeover, två vänner som opererar sig för fullt ! Shit va annorlunda de ser ut efteråt! det är verkligen coolt vad plastikkirurgi kan göra, läskigt också! Väldigt amerikanskt tv-pogram måste jag säga =P haha
Skönt med en slapp fredagkväll framför tv-n! precs vad jag behöver, nu ska jag och Madi kolla film !

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0