Körsång, religering, tårar och "ledighet"!

Hejsan
Inte det att jag mår dåligt här på något sätt eller vis, har bara inte varit på mitt bästa humör denna dagen,
Period 2 varje dag är Kör för min del, det är fakitskt den roligaste lektionen jag har just nu, jättemysigt att sjunga lite varje morgon! Idag sjöng vi "oh little town of bethlehem" och två andra sånger och mitt i allt så sa vår lärare att i skulle gå ut!
Så vi ställde oss på ett led och gick ut på skolgårde och sjöng för fullt! Sen stannade vi i mitten och gick runt i en ring långsamt och alla sjöng, folk som gick förbi stirrae på oss och log lite kul! Som lektion är kören rolig, men jag har typ inga kompisar i den klassen, lite segt! det är lite speciella elever i den klassen måste jag säga!
På simmningen var det meat idag, jag kan fortfarande inte vara med pga paperwork så jag klockade tiden idag igen, skittråkigt!


Idag i skolan fick jag också reda på att Alex en kille vi hänger med på lunchen, Zanes och Katies kompis, Georginas Pojkvän blev tagen av polisen ur klassrummet, de har hittat två knivar i hans bil! Han hade dem där i självförsvar , och så blev en annan kille också arresterad för de har muckat gräl med Alex och dem! lite läskgit, föräldrar kom och grejjer.. kanske bli arresterade, gick rykten om att han var religerad! hoppas på det bästa för han e en go kille!



Jag kom hem idag, var på datan lite sen gick jag ner i köket och satte mig och pratade med Stacy, har inte pratat ordentligt med henne på senaste så det var jätteskönt, fast det hela slutade med att jag förrvirad i mina egna tankar grät lite.., bara lät kännslorna komma, glada, sorliga, saknande, förrvirrade, oroliga, ångestfyllda, längande allt på en gång!!
Vi bestämde då att jag ska stanna hemma från skolan imorgon, så det ska bli ganska skönt, bara ta en dag då jag kan göra vad jag vill, bara vara.. skönt att hänga lite hemma med stacy med! tycker om henne  väldigt mycket , bästa hostmamman jag kunde få! hela min famlj är den bästa jag kunde få ! verkligen!

Att göra min lediga dag:
* Fixa & Skicka amandas födelsedagspresent!
* fixa och skricka skrivna brev och tack brev för födelsedagspresenter
* Skriva ut bilder och sätta upp i rummet, göra det mer hemma här
* Simma! gå ner och simma hur myket som hellst, och lägga mig på en solstol och sola med iPoden i öronen.. somna lite kanske, bara ha det härligt - njuta att jag är i Florida!
* Plugga lite
* INTE KÄNNA NÅGON SOM HELLST SKULD OM INGET AV DETTA BLIR GJORT, DETTA ÄR MIN LEDIGHETS-SLAPP-DAG!

Puss & Kram älskade Sverige!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en fin plan för dagen ! :)

<3

2008-10-03 @ 06:23:05
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0