"Mole day"

Heey!
Måste erkänna att jag på gårdagens soccer-bild ser myycket brunare ut än vad jag egentligen är! men tack för alla kompimanger, och all avundsjuka =P
Idag var det en händelserik dag!
Jag kommer till skolan och ser att 40% av eleverna har tröjjor de målat på "The Mole Day" ..hah vad är det ? jag frågar snabbt och får reda på att detta är för att fira de kemiska måttet "Mol" haha en "Mol-dag" för att hedra molen! Alla som hade tröjjor fick också 5 extra points till betyget av naturlärare, galet! =P
De var inte bara TheMoleDay det var också "Read-day" idag, första 15 minuterna fick man läsa valfri bok och sedan började lektionen , råchill! de är ONsdag idag vilket betyder kort schema så jag har i stort sätt bara läst hela dagen!
Var ute och åt lunch på McDonalds med några nya kompisar med, kul!

Efter skolan var det Soccer såklart! inte som vanligt 2h träning utan bara för att jävlas lite var det 3h träning idag! Lärde mig mycket om hur man tänker och hur man lägger upp ett anfall och så, kul! Sprang ochkså 2 varv runt heeela skolområdet, gött! Börjar sakta men säkert lära känna folk i laget med vilket är kul!

Efter soccern var det hem´och så hade jag bara en timma på mig att duscha, städa mitt rum och fixa mig innan Rebecca skulle häma upp mig och köra mig till HalloweenHorrorNights!

 
Rebecca&jag visar upp lite pumpor!

     

Var faktiskt inte riktigt lika skräckslagen denhär ången och gick i 3 ytterligare spökhus med skådespelare som förökte skrämma livet av stackars lilla mig! Åt Ben&Jerrys på B&Js café och såg en spökshow med dansare och grejjer!
Jag gick med Rebecca, hennes bror, Andrew som va asskön och sedan mötte jag upp Tray och hennes kompisar och fick skjuts hem via BK med dem!
Trey är Zanes syster och jag har alltid tyckt hon varit lite arrogant och så.. men nu idag var hon jättetrevlig! Hon var intresserad av att lära känna mig liksom! Fick faktiskt precis ett Godnattsms och " ha de kul i georgia!"
Ibland kan männskor verkligen överaska! roligt!

Privat till nära och kära
Imorgon sa jag upp tidigt och iväg till Georgia. Funderar på att gå upp lite ytterligare extra tidigt för att prata med er där hemma, så om ni läser detta så vet ni att jag kanske är inne mellan 11.30-13 imorgon cirka.. Sedan måste jag packa och åka och jag kommer inte ta med mig datorn (tar med fotboll istället!) så ja.. jättemysigt om S, A, Familj eller de som vill prata lite e inne imorgon vid den tiden!

Annars alla kära bloggläsare så ska jag försöka skriva lite varje dag även då jag är i Georgia över helgen. Ska försöka låna en dator, men om inte så vet ni varför!

Ha det suuperduperdunderbra!
Kramar,
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Jacob

Ingen gossipgirl =(

2008-10-23 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0