Harder, Better, Faster, Stronger

Heey!
Hah Rebeccas inlägg på mitt måndagsinlägg får mig att skratta!  tack sis!
Fick också ett härligt brev av syster min idag, och har varndrat omring med henne i min fina berlock runt handleden hela dagen ! =)

Idag var en bättre dag än igår! skolan gick fort och smärtfritt med brandalarms-övning och badminton på TeamSporten, spelade så sjukt mkt bättre än amerikanarna muaha!

Efter skolan var det sim-träning som slutade en timma tidigare, Nathalie, Mason, Ashley och jag stannade kvar efter träningen och plugga o sola, skitmysigt! Fick möjlighet att prata lite med M med vilket var skönt! förklarade att det var för att K och A varit sura på mig jag inte pratat me honom så mycket, han gav mig en stor kram och sa att han tyckte det var tråkigt, sen kom någon och störde vårt lilla samtal och jag känner mig nu mycket mer avslappnad med honom iallafall! känns skönt, nu kan jag prata med honom igen, kanske få min kompis tillbaka ! =)

Nu ska jag sätta mig och göra läxan och sedan försöka skriva lite brev! har ännu inte svarat på födelsedagskort och breven! Så hoppas ni inte går och väntar för jag har haft fullt upp med HomeComing och allt, men nu ska jag försöka!

Massa Kramar,
Gabriella

Ps. På min iPod skickat av Sebastian - harder, better, faster, stronger - daft punk lite go sådär då man går på Celebrations gator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0