Sunday

Goderafton!
Vaknade upp denna söndag med städryck, plockade iordning, damsög, damtorkade, städade badrumet skinande rent till härlig musik!
Efter det cyklade jag ner till poolen för att sola, Martin var livvakt och det var i stort sett ingen annan där så vi satt och pratade i nästan två timmar vilket var kul! Fick pratat me honom om hans alla tjejjer, vilket han påstod inte var sant blabla vet inte vad jag ska tro, och fick reda på saker folk sagt om mig.
Han sa att jag inte skulle lita på någon, och gav mig lite små tipps typ.. kanske ska ner  å hänga me honom ikväll så de e kul! Katie och Ashley bjöd ju ändå inte med mig då de skulle till stranden igår osv efter all skitsnack, så just nu bryr jag mig inte om dem, de är omöjliga. jag kommer hänga med M och Z ändå!
Då jag kom hem från poolen va det middag med mina hostgrandparents och sedan möte med andra exchangestudents o min områdesrepresentant här! Det var trevligt, lite långtråkigt. En kines som inte sa så mycket och en tyska som verkade ganska skön!

Vill också passa på att tippsa om min undebara (svenska) tjejjkompis blogg, www.victorialindberg.blogg.se, hon är underbar och om ni gillar mode, checka in där! hon är en av mina absolut bäst klädda kompisar, utan tvekan!

Jag och Vickan i sommras!

För övrigt börjar en sak gå mig på nerverna ! jag har tagit massa roliga videos jag vill kunna lägga upp här på bloggen men det funkar inte ! jag trycker på html och lägger in den sen när jag ska trycka på "slutför" så finns inte "sutför" där!! JÄtteirriterande!

Nu i veckan som kommer ska jag och Stacy åka och köpa oss var sin systemkamera med! Jätteroligt! Och nästa vecka är vi lediga torsdag-freag så hela vår familj (utom alla djuren) ska åka upp till Georgia (6h biltur) och hälsa på nära vänner till familjen som bor där! det ska bli jättehärligt faktiskt, bara komma härifrån och vara med familjen med min nya kamera ! =)

Sen är jag lite nervös för in första fotbollsträning som nog blir imorgon med ! Och mitt engelskatest! måste plugga!
Adios!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan lägga upp videorna på youtube och sedan bara länka.. :) det är tråkigare men du kan visa videos iaf ! Härligt att du hade det bra med Martin!

Puss!

2008-10-20 @ 06:09:34
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du, har du lite info om kameror eller? jag vill också veta! Snälla komihåg vad de säger hit och dit och skriv ned till mig!



Jaaa, fixa video, det är roligt!

2008-10-20 @ 12:01:12
Postat av: Victoria

Älskling! undrar varför man alltid blir så glad av att läsa din blogg? ;) Tack vännen du är bäst! <3<3

2008-10-21 @ 17:48:50
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0