"Honeeeeeey"

Dagens outfit
Gårdagens Outfit á la dresscode (skoluniform)

*Skjorta - Ralph Lauren ( Vit, en av de färgerna som funkar!)
*Schorts (tillräckligt långa precis) American Eagle
* Skärp (enligt the dresscode)
*Diadem forever21
* Armband American Eagle + Sebastian=)

Idag har varit en vanlig trevlig dag! Skolan rullade på fort, fick 2/10 på engelskaläxförhör trots att jag pluggat..! Spelade Badminton med en kille från Marocco ja börjat prata med, han har väldigt intressant bakrund och e jättetrevlig. väldigt flirtig på de spanska sättet dock ! får massa Almuñecar flashbacks! Har bett honom slut kalla mig "babe/honey" säkert 8 gånge denna veckan! Vi spelde badminton iaf, jag fick 1p per boll, han fick 3 och ändå van jag, Muahaa! Nu kan han slua kaxa den lille "honeeeyn!".

Problem har uppstått då Keaton som alltid kör mit skye och e-boy till träningen nu har blivi tillsammans med Maria helt oväntat! Jag är inte så förtjust i henne, och tycker han är värd bättre, men men.. tycker också det är synd att han skaffar tjejj då jag inte kommer kunna ens prata med honom nu! Men iaf, vi är en person för mycket i bilen!! o jag kom in sist, vill itne åka ut.. lite segt, me de löser sig lite olika varje dag!
Simmträningen var asskön dag, kom dit 30 minuter tidigare, jag la mig med iPoden och Schteekte i solen - asgött!
200m uppvärmning.
1000m freestyle

Sen fick vi gå hem! =) Så var hemma en timma tidigare typ, jättehärligt! hade kunnat simma lite till dock.. var skönt idag, kallt i poolen och varmt i solen!

Ska visa er mina nya kreativa sidor nämligen mina två kollage och min almenacka (som idag fick bilder på födelsedagarna!)

Almenacka! Kollage1 
(klicka för större bilder!)

Visst är de fina ?
Almenackan är över tiden jag har kvar här i usa! Inser ibland att de nästan är ingen tid kvar alls! och ibland att det är huur lång tid som hellst kvar här! =P

Mor min har ringt mig idag och jag försökt ringa tillbaka, ska försöka ringa tillbaka imorgon med och om hon inte svarar i helgen! Ska bli kul att prata telefon, det är lite mer levande än skype på något sätt! Har inte pratat med mamma sedan jag kom hit (på telefon/skype så mycket) så det ska bli jättemysigt =)

Nu har jag skrivit ett inlägg med MASSA möjligheter att ge kommentarer, ( Outfiten, kollagen, almenackan, marrokanen, simmningen, mamma-ringning, gossip m.m.) hur töntiga eller meningslösa eller poetiska eller lustiga kommentarer som ellst, verkligen ALLT är tillåtet, men snälla bara SKRIV! Det behöver inte vara en uppsats, skriv bara några små ord! det gör Bloggandet såå mycket roligare! för ni vill väll att jag ska fortsätta eller ? skriver för er skull, så snälla hjälp mig lite på traven =)

Tusen Kramar
Gabriella


Gossp Girl á la celebration!
En flicka på simmningen som inte ens går på skolan, en trevlig tjejj som jag inte känner och ingen annan känner henne riktigt heller tror jag har nu blivit inblandad i det värsta gossipet någonsin! Hennes namn är A2 då hon heter samma som vår käraste A.
Pratade med henne i onsdags efter simningen då jag och N stannade kvar och solade, M var livvakt vid poolen.
A2 berättade för mig att hon och M hade flirtat lite, dagen efter fick jag reda på att de strulade (för andra gången) i onsdags! efter jag och N gått därifrån!!! Pratade dessutom med P idag och frågade om hon pratat med M då hon va så upprörd på Home Coming. Hon sa att de hängde igår tydligen och att de va bra nu, de strulade med.. Så
M var med A i lördagskväll, A2 i onsdags, P i torsdags, undra vilken lycklig flicka han fick idag?
Hah jag funderar på att prata med honom, vore kul att bara berätta för honom att jag vet, för ja tror inte många vet om alla tre samtidigt!! men det gör jag! muahaaa!
Vad gäller gossipet om mig och M har de lugnat sig betydligt till A och K´s tilfredsställelse, och jag känner mindre skitsnack om mig i korridorerna, skönt! har också börjat ta upp kontackten med M och Z igen o kommer nog bli kompisar snart! =) Allt känns lite bättre, fortfarande infekterat men inte ett öppet sår!
U know U <3 Me
xoxo
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh skitsnygg outfit och kollagen är hely underbara! fattar inte rikigt hur din almernacka fungerar men är glad ändå! mohaha Saknar dig! pusspussss

2008-10-17 @ 06:39:04
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Petra Linis mamma

Hej Gumman!

Va fin du e!

Vi saknar dig men följer din blogg så vi vet vad som händer.

Din Bonus bror tycker Trysil blir pest utan dig och Lina. Hur ska det gå...

Var rädd om dig hjärtat!

Kram från oss <3

2008-10-17 @ 08:40:58
Postat av: Mammi

Hej Älskling!

Jag tycker också det skall bli jättemysigt att tala på "riktigt"!

Längtar efter dig och är samtidigt superglad att allt är så bra för dig!

Hörs snart

Puss Mammi

2008-10-17 @ 15:26:07
Postat av: Linnéa (Linas (numera) ex-granne)

Hihi, slutar du aldrig att bli blondare och brunare :O

Du har hittat ett guldställe därborta ;D

2008-10-17 @ 15:53:26
Postat av: Amanda

hahah gumman"! så sjukt fina kollage!! hahah har du så tråkigt! :P ne men det är mysigt! fin outfit mm!"!! haha ditt hår e verkligen underbart! och stanna inne från solen! vi vill inte att du ska komma hem brun!!! <3

2008-10-17 @ 20:47:14
Postat av: Victor

Sexigt med skoluniform ;) Borde införas på Samskolan också!

2008-10-18 @ 14:04:26
Postat av: Lina

HAHA kul att mamma och Linnéa kommenterar :) Kul inlägg, haha måste säga att M verkar rätt oskön mot tjejer., fast som kompis spelar det ju ingen roll! :)

2008-10-18 @ 20:30:48
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0