slappislördaag

Efter en slappelördag slappare än någonsin sitter jag vid mitt köksbord här i Celebration, har varit ensam hemma hela dagen nästan - skönt!
Kollat igenom massssa hemsidor och kläder! Så kul! och de bästa är, att nu kollar jag inte bara och känner att en intenettorder till en fejk-adress ligger långt borta.
Nu är jag i US&A stälet där affärerna faktiskt existerar!
Mina favoriter:

   

Sista klänningen är en nyhet på forever21, förhoppningvis befinner jag mig snart i affären med den i handen !! =D

    
Är också vääldigt sugen på en one-pice, och då menar jag inte en speedo-onepice som vi har på simmningen! nope! en fin one-pice för sol och bad!
Hittade dessa skönheter på Victoras Secret, måste dit älkar ryggen på den till höger!!

Annars har min dag varit ja,.. som jag sa, slapp! har inget mer att tillägga, har inte hänt något helt enkelt!
Puss&Kram
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

OOH var är de andra klänningarna ifrån? superfina kläder :) skönt med en slappelördag !

<3

2008-10-19 @ 10:19:02
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Mammi & Toppi

Ursäkta oss, vadå inte hänt något? Du talade ju med oss två?!!!! :)



Förövrigt var klänningarna jättefina! Hade gärna lånat.....(säger Mammi såklart!)



Puss & Kram från

Mammi & Toppi

2008-10-19 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0