Grade Statistics & Family pics!

Hej!

Kör en snabbisuppdate a la vickan!
Gjort:
Skolan, fotbollsträning, pratat med amanda(!), ätit, tagit videos med madi&xader
Humör: Glatt, trött
Planer: Gå upp tidigt och plugga engelska för englskaquiz som ja sket i idag...
Ser på: Skärmen och tre tända doftljus på nattduksbordet!

Lyssnar på: Fläkten från datorn..
Läser: Bloggar!
Dricker: Vatten

Äter: Allt med över 200 kalorier i!
Bästa: Bestämdes idag att amanda kommer om 99 dagar!
Sämsta: Ostädat rum, inte gjort läxorna, klockan är för mycket!
Väder: Kallt ! Imorse då vi körde till skolanvar det 16 celcius! På dagen varmt ca. 25+, strålande sol under fotbollen, svettigt!

Idag fick vi våra Soccermatchställ och träningsställ samt väska! mycket fint! Har vår första match imorgon men jag a inte vara med pga paperwork.. kommer kunna vara med nästa vecka dock, nervöst!
Annars var det en spännande måndag, massa skvaller efter helgen vilkte var kul! Festen Kit bjöd med mig til var tydligen jätterolig.. synd att jag missade den! Men jag hoppas på flera halloweenpartyn nu till halloweenhelgen!=D

Annars bara måste jag berätta om min enelskaklass!
Jag går English IV med Mr. Farrell en ökänd lärare på celebration high school!
Han drog idag igenom "Grade statistics" och snälla kolla, lååångt ifrån samskolestandard!

      
Overall       My class
A
               X                   X    Motsvarande MVG
B 20%    27             8 st    Motsvarande VG
C 19%    25             7st      Motsvarande G
D 27%    35             7st                             IG
F 34%      45              6st                            IG
               132elever, 28 elever

Själv har jag ett C, alltså ett Godkännt! och då får 80/132 engelsktalande elever IG i denna klass!! fattar ni att det är svårt!?
Detta kanske man säga bevisar att amerikanare inte är fullt lika studiemotiverade.. heh!

PUSS

Passar på att lägga upp lite bilder från min födelsedag 1 Oktober som jag inte fått upp än!
De är på Världens Bästa Värdfamilj!!!=D


Gabriella, Pluto, Xander, Madi!


Mina värdföräldrar, Stacy&Brent


Jag (i bobmarley-musse-hatt som får mig att tänka på S) och Xander


Min amerikanska disey-familj! haha! Stacy Brent Madi Xander och jag på min födelsedag!
vi flummade sjukt mycket i dendär souvenirbutiken! haha!


PS. FÖRLÅT FÖR VIMMSIGT INLÄGG!! LOVAR ATT SKRIVA DÅ JAG ÄR MINDRE TRÖTT OCH MER SANSAT IMORGON!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du pratade med mej med? Se det är sånt här som får mej att känna att du inte saknar mej..

2008-10-28 @ 06:05:30
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0